قصه مادری که مراقبت از گُلِ فرزند شهیدش را به زندگی شهری ترجیح داد

مستند "و بیاید روزی..." با موضوع انتظار مادر شهید سید حسن طباطبایی؛ مادری که به هوای نگهداری از گُلی که فرزند شهیدش کاشته بود به شهر نرفت، امروز ۳۰ فروردین از شبکه دو پخش می‌شود.
کد خبر: ۱۶۵۵۶
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۹ - 19April 2014

قصه مادری که مراقبت از گُلِ فرزند شهیدش را به زندگی شهری ترجیح داد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از مهر، این مستند که به بهانه تکریم مادران و همسران شهدا روی آنتن میرود، در موسسه فرهنگی هنری شاهد تهیه شده و شاهد سلطانی آزاد کارگردانی آن را برعهده داشته است.

مستند ۲۲ دقیقهای "و بیاید روزی..." زندگی ساده، بیآلایش، مومنانه و مستقل یک مادر شهید در دورافتادهترین روستای استان یزد را به تصویر میکشد، زنی امیدوار که رجعت فرزند شهیدش به همراه امام زمان (عج) را به انتظار نشسته است.

مادر شهید سید حسن طباطبایی درخواست فرزند دیگرش و بنیاد شهید برای زندگی در شهر را به خاطر نگهداری از گلی که پسر شهیدش در باغچه کاشته بود، بیپاسخ گذاشته است.

این مستند روایت ۲۰ سال چشم انتظاری زنی است که هر روز به شوق دیدار فرزندش به ایستگاه قطار میرود و آمدنش را به انتظار مینشیند.

این اثر به مناسبت ولادت حضرت فاطمه (س) و روز زن و به همت گروه فرهنگ و تاریخ و هنر شبکه دو امروز ۳۰ فروردین روی آنتن تلویزیون میرود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار