مشعل: مذاکرات سازش "مضحک و فریبکارانه" است

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس مذاکرات سازش بین تشکیلات خودگردان و رژیم صهیونیستی را "مضحک و فریبکارانه" توصیف کرد.
کد خبر: ۱۶۵۴۸
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۹ - 19April 2014

مشعل: مذاکرات سازش

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از خبرگزاری سما، "خالد مشعل" طی سخنانی در جشنواره اسرای تبعید شده به قطر که به مناسبت روز اسیر فلسطینی برگزار شده بود، گفت که حماس نهایت تلاش خود را برای آزادسازی اسرا بکار خواهد بست و آزادی این اسرا یک مسئولیت ملی بزرگ است.

وی تصریح کرد که حماس دست خود را به سمت برادرانش در جنبش فتح و دیگر گروههای فلسطینی به منظور خدمت به آرمان فلسطین، دراز میکند زیرا آشتی ملی، مقاومت، پایبندی به سرزمین و اصول و حقوق و نیز همبستگی با امت بخشی از آرمان فلسطین است.

مشعل همچنین خواستار پایان دادن به دودستگی و یکی شدن صفوف فلسطینیان و اتحاد آنها بر سر یک نظام سیاسی و رهبری واحد و تقویت جبهه داخلی فلسطین در برابر دشمن صهیونیستی شد و افزود که تصمیمات سیاسی مخصوص یک طرف نیست بلکه مسئولیت همه است.

مشعل با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی نیز از کرانه باختری رخت برخواهد بست، گفت: هرگز در برابر اسرائیل عاجز نخواهیم بود و همانطور که دشمن را از نوار غزه خارج بیرون کردیم از کرانه باختری و قدس اشغالی و هر وجب از خاک سرزمین فلسطین از رود تا دریا، بیرون خواهیم راند.

مشعل اظهار کرد که سخن گفتن از اسرا، سخن درباره فلسطین، قدس، حق بازگشت آوارگان، جهاد و مقاومت و عزت امت است.

رئیس دفتر سیاسی حماس همچنین درباره مذاکرات بین تشکیلات خودگردان و رژیم صهیونیستی نیز تصریح کرد این مذاکرات "خندهدار و فریبکارانه" است در حالی که ملت فلسطین یک منازعه و قضیه و اهداف بزرگی را پیشرو دارد.

وی افزود: اگر به گفته برخیها نابرابری در موازنه قدرت اجازه انجام مقاومت را نمیدهد، پس به طریق اولی، اجازه مذاکره را هم نمیدهد و این منطق افراد ضعیف و کسانی است که از زیر بار مسئولیتهای خود شانه خالی میکنند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار