سردار نقدی در واکنش به قرار گرفتن نماینده مردم یزد در لیست تحریمی انگلیس:

افتخار هر انسان آزاده‌ای این است که رژیم‌های سلطنتی فاسد در تقابل با او باشند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در واکنش به تحریم نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی که از سوی انگلیس ورت گرفت، گفت: افتخار هر انسان آزاده‌ای این است که چنین رژیم‌های سلطنتی فاسدی در تقابل با او باشند.
کد خبر: ۱۶۴۰۹
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۹ - 18April 2014

افتخار هر انسان آزاده‌ای این است که رژیم‌های سلطنتی فاسد در تقابل با او باشند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار سرتیپ بسیجی "محمدرضا نقدی" رئیس سازمان بسیج مستضعفین در خصوص لیست افراد تحریم شده از سوی انگلیس اظهار کرد: دولت خبیث انگلستان به عنوان روباه پیر و پیر استعمارگر برای همه مردم دنیا شناخته شده است.

وی با بیان اینکه اخیراً "محمد صالح جوکار" نماینده مردم استان یزد در مجلس شورای اسلامی توسط رژیمی جنایت کار و ضد حقوق بشر، مورد تحریم و اهانت قرار گرفته است، اذعان کرد: حتی فرزندان و نسلهای بعد از وی نیز به او افتخار خواهند کرد که در لیست تحریم این رژیم خونریز، ستمگر و جنایتکار قرار گرفته است.

سردار نقدی تاکید کرد: افتخار هر انسان آزادهای این است که چنین رژیمهای سلطنتی فاسدی در تقابل با آنها باشند.

وی با بیان اینکه رژیمهای فریبکار، درصد هستند با اعمال تحریمها، اینگونه وانمود کنند که این عزیزانی که نامشان در لیست تحریم قرار دارد، ثروت بیاندازهای دارند، افزود: ملت هوشمند و با بصیرت ایران میداند که نمایندگانشان حتی در حساب داخلی در ایران هم، ثروت چندانی ندارند واین افراد، افرادی سالم و مردمی هستند.

سردار نقدی خاطرنشان کرد: این اقدامات فریبکارانه ممکن است بتواند افراد ناآگاهی را که در گوشه کنار دنیا هستند، فریب دهد ولی مردم ایران هوشمند هستند و خدمتگزاران خودشان را به خوبی میشناسند.

وی تاکید کرد: چنین توهینها و جسارتها از سوی پیر استعمارگر جهان، نسبت به  جوکار و دیگر افراد تحریم شده، باعث فخر و مباهات این افراد در میان ملت است، که توانستهاند در مقابل زورگوهای جهانی ایستادگی کرده و خشم آنها را نسبت به خود ببینند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار