شکایت مسیحیان قدس از تجاوز گسترده اشغالگران صهیونیست به قانون آزادی عبادت

مسیحیان قدس از جامعه بین المللی خواستند رژیم اشغالگر اسرائیل را به احترام گذاشتن به قانون آزادی عبادت و مقدسات مسیحی در قدس ملزم کند.
کد خبر: ۱۶۳۶۶
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۶ - 17April 2014

شکایت مسیحیان قدس از تجاوز گسترده اشغالگران صهیونیست به قانون آزادی عبادت

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از پایگاه خبری "فلسطین الیوم"، نهادهای مسیحی در قدس اشغالی در نامهای به محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان و عبدالله دوم شاه اردن از آنها خواستند اشغالگران را به حق آزادی عبادت در شهر بیت المقدس ملزم کنند.

نهادهای مسیحی قدس گفتند: ما میخواهیم صدا و درد و رنج مردم فلسطین و رسوایی سیاست تبعیض نژادی که امروز در حق ملت فلسطین در قدس اشغالی روا داشته میشود به همه محافل بین المللی برسد، اشغالگران با جنایات خود مسیحیان قدس را وادار به کوچ اجباری از قدس کردهاند و تنها چند هزار مسیحی دیگر در قدس ماندهاند ما میخواهیم صدای ما به نهادهای حقوق بشری و در راس آن سازمان ملل برسد و این قضیه در بین رهبران کشورهای برادر و دوست مطرح و به آن رسیدگی شود.

نهادهای مسیحی قدس در نامههایی مشابه به دبیر کل سازمان ملل، اتحادیه اروپا و رهبران روسیه، آمریکا، واتیکان، یونان، فرانسه، اسپانیا، ایتالیا، انگلیس، ایرلند، بلژیک، سوئد، نروژ و همچنین رئیس شورای کلیساهای دنیا از آنها خواستند از رژیم اشغالگر اسرائیل بخواهند در قبال مردم قدس به منشورها و معاهدههای بین المللی احترام بگذارد.

نظر شما
پربیننده ها