فرمانده سپاه عاشورا:

تدابیر رهبر معظم انقلاب درباره هنر باید به باور اساسی تبدیل شود

فرمانده سپاه عاشورا استان آذربایجان شرقی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت هنر گفت: این تدابیر و دیدگاه ها باید به یک باور اساسی تبدیل شود.
کد خبر: ۱۵۷۴۲
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۵ - 12April 2014

تدابیر رهبر معظم انقلاب درباره هنر باید به باور اساسی تبدیل شود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار "غلام عسکر کریمیان" فرمانده سپاه عاشورا صبح امروز در نشستی با مسئول انجمنهای بسیج هنرمندان آذربایجانشرقی با اشاره به مدیریت جهادی اظهار کرد: حرکت و رفتار امام خمینی(ره) پیش از پیروزی انقلاب اسلامی حرکتی جهادی بود که در سایه آن انقلاب به ثمر رسید. انقلاب اسلامی، انقلابی فرهنگی بود و با رهبری امام تاثیر جهانی خود را نشان داد.

وی هنرمندان بسیجی را با فکرترین افراد جامعه عنوان کرد که میتوانند با شناخت درست مخاطبان و مدیریت زمان و عمل به موقع تاثیرات لازم را بر روی مخاطبان خود بگذارند.

فرمانده سپاه عاشورا یکی از اهداف راهاندازی انجمنها را ترویج فرهنگ و تفکر بسیجی در سطح جامعه خواند که درمان همه دردهای موجود بوده و  خطاب به هنرمندان تاکید کرد: باید از وضعیت تدافعی بیرون آمده و به صورت تهاجمی عمل کنیم.

در ابتدای این نشست همچنین، محمد اسکندری با بیان اینکه انجمنهای هنری این سازمان نقش محوری و اساسی در جریان سازی فرهنگی هنری استان دارند، گزارشی از اقدامات و فعالیتهای این سازمان در سال گذشته ارائه داد.

نظر شما
پربیننده ها