مسئول سازمان اردویی راهیان نور کرمانشاه خبرداد

آغاز اردوهای راهیان نور غرب با صعود به ارتفاعات بازی دراز

مسئول سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور استان کرمانشاه گفت: اردوهای راهیان نور غرب کشور, از اوایل اردیبهشت ماه با صعود به ارتفاعات بازی دراز در استان کرمانشاه آغاز می‌شود.
کد خبر: ۱۵۶۹۴
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۱ - 11April 2014

آغاز اردوهای راهیان نور غرب با صعود به ارتفاعات بازی دراز

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سرهنگ "علی یوسفیراد" مسئول سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور استان کرمانشاه با اشاره به آغاز اردوهای راهیان نور از یکم فروردین هر سال تا ۳۰ فروردین سال بعد از آن اظهار کرد: اردوهای راهیان نور شامل اعزام به مناطق عملیاتی جنوب و غرب است و امسال نیز این اردوها با اعزام به مناطق غرب کشور از اوایل اردیبهشت ماه با صعود به ارتفاعات بازی دراز آغاز میشود.

وی افزود: مناطقی که در اعزام به مناطق عملیاتی غرب کشور مورد بازدید قرار میگیرد شامل زیارتگاههای شهدای پاوه، شهدای بازی دراز، منطقه شهید بهشتی قصرشیرین و مطلعالفجر گیلانغرب است.

مسئول سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور استان کرمانشاه بیان کرد: تمام اقشار جامعه در قالب جامعه دانشآموزی، دانشجویی، فرهنگیان، کارمندان، بسیج محلات و غیره به صورت کاروانی و خودجوش در اردویی دو روزه اعزام میشوند.

سرهنگ یوسفیراد با اشاره به امکاناتی که در اختیار زیارت کنندگان مناطق جنگی قرار میگیرد بیان کرد: براساس سهمیهبندی انجام شده اسکان و وسیله حمل و نقل در اختیار افراد قرار داده میشود و در صورتی که ادارات تمایل داشته باشند خارج از سهمیه در نظر گرفته شده اعزام داشته باشند در برخورداری از اسکان مناسب تحت حمایت قرار میگیرند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار