اسماعیل کوثری:

آزادی مرزبانان ایرانی مرهون اقتدار نیروهای مسلح ایران بود

عضو کمیسیون امنیت ملی گفت: آزادی ۴ مرزبان ایرانی مرهون اقتدار نیروهای مسلح ایران بود؛ گروهک جیش العدل می‌دانست که اگر این سربازان آزاد نشوند با آنان چه برخوردی خواهد شد.
کد خبر: ۱۵۳۰۵
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۰ - 07April 2014

آزادی مرزبانان ایرانی مرهون اقتدار نیروهای مسلح ایران بود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، "اسماعیل کوثری" نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفتوگو با فارس، با اشاره به آزادی مرزبانان ربوده شده از دست گروهک تروریستی جیشالعدل گفت: گروهک تروریستی جیشالعدل وقتی در گذشته ۱۴ نیروی مرزی را شهید کرد، طی عملیاتی همه تروریستهایی که در این حادثه دخیل بودند را در یک منطقه محاصره کرده و طوری موشکبارانشان کردیم که حتی یک تروریست نتوانست جان سالم به در ببرد.

وی با بیان اینکه جیشالعدل توان نیروهای مسلح ایران را میداند و آن را چشیده است، تصریح کرد: اینبار تروریستها بعد از ربودن مرزبانان ما، فوراً تغییر مکان میدادند و برای ما نیز جان سربازانمان بسیار مهم است.

کوثری گفت: آزادی ۴ مرزبان ایرانی مرهون اقتدار نیروهای مسلح ایران بود؛ آنها میدانستند که اگر این سربازان آزاد نشوند با آنان چه برخوردی خواهد شد؛ یقیناً اگر قبول نمیکردند که سربازان ما را آزاد کنند، تکتک تروریستها را به هر قیمت که شده به درک واصل میکردیم.

وی با بیان اینکه نیروهای مردمی در آزادی مرزبانان ایرانی دخیل بودند اما تروریستها از ترس واکنش نیروهای مسلح مرزبانان ایرانی را آزاد کردند، اظهار داشت: اینبار هم ما تحرکات تروریستها را رصد میکردیم و اگر آنان در یک مکان ثابت استقرار داشتند و جان سربازانمان تهدید نمیشد قطعا نمیگذاشتیم زنده بمانند.

نظر شما
پربیننده ها