با اعلام بیانیه ای

جایزه باروت خیس به "تاریا کرونبرگ" و "کاترین اشتون" رسید

هیئت داوران دومین جایزه بین المللی باروت خیس ضمن انتشار بیانیه ای، خانم “تاریا کرونبرگ”، رئیس هیئت پارلمان فرمایشی اروپا و خانم “کاترین مارگریت اشتون” نماینده دربار رژیم سلطنتی انگیس در اتحادیه اروپا را دریافت کننده جایزه بین المللی باروت خیس معرفی کرد.
کد خبر: ۱۴۰۹۴
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۱۶ - 18March 2014

جایزه باروت خیس به

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، هیئت داوران دومین جایزه بین المللی باروت خیس ضمن انتشار بیانیهای، خانم "تاریا کرونبرگ"، رئیس هیئت پارلمان فرمایشی اروپا و خانم "کاترین مارگریت اشتون" نماینده دربار رژیم سلطنتی انگیس در اتحادیه اروپا را دریافت کننده جایزه بین المللی باروت خیس معرفی کرد.

 در این بیانیه آمده است:

بسمه تعالی

همیشه در میان دشمنان حقیقت هستند کسانی که از شدت کینه و عداوت از سر نادانی و بیخردی تعادل خود را از دست میدهند و دست به اعمالی میزنند که ناخواسته پردههای تزویر را کنار می­زند و جبهه باطل را رسواتر و آنها را شرمنده­تر می­کند.

کسانی که ماشه­ی سلاح خود را به سوی مظلومان می­چکانند، غافل از آنکه حنای تزویر آنان نزد مردم رنگی ندارد و با باروت خیس گلولهای شلیک نمیشود بلکه چهره واقعی ظالمان متجاوز آنان آشکارتر می­شود. جایزه باروت خیس راهیان نور متعلق به اینهاست.

در سالهای اخیر که استکبار جهانی و جبهه زور و ظلم و تجاورز به آخر خط رسیده و در مواجهه با جبهه مظلومان و مستضعفان به پا خواسته مستاصل شده است. مستکبرانی که از فرط استیصال و ناچاری چنین رفتاری را از خودشان نشان میدهند، کم نیستند.

زورگویانی که پس از سالها استعمار و ظلم و آدم کشی در محاصره بیداری ملت­ها قرار گرفتهاند و خود را در معرض اضمحلال میبینند برای نجات خود از نابودی کامل به سان غریقی که برای نجات خود که به هر خار و خاشاک روی آب چنگ می­زند برای خاموش کردن شعله انقلاب ملت­ها و سرکوب جمهوری اسلامی ایران بعنوان قلب تپنده این بیداری به هر موجود ناچیزی متوسل می­شوند. از همین روست که با فراخوان اعلام نظر برای نامزدی اینجایزه، با انبوه اسامی پیشنهادی توسط مردم مواجه شدیم و مردم اسامی متعددی از سران کشورهای زورگو را برای دریافت اینجایزه نامزد کردند. هیئت انتخاب از میان اسامی متعدد، افرادی را که اقدام چشمگیرتری در رسوایی استکبار داشتند جهت گزینش به هیئت داوران معرفی نمود که نتایج بررسی هیئت داوران بشرح زیر اعلام میگردد.

دو نفر از افراد پیشنهادی از سران رژیم صهیونیستی بودند. از آنجا که این رژیم نامشروع، از آغاز رسوای عالم بوده و همگان در مراتب خیانت و جنایت این رژیم در حق بشریت آگاهند، اقدامات عناصر مذکور در رسوا نمودن آن رژیم درخور اهمیت تشخیص داده نشد لذا هیئت داوران با احترام کامل به مردم مظلوم فلسطین و بویژه مجاهدان قهرمان غزه که این روزها زیر بمباران دشمن صهیونیستی عزیزان خود را از دست دادهاند، ضمن لعن و نفرین، این عناصر خون­آشام را لایق دریافت جایزه باورت خیس نمیداند.

هیئت انتخاب همچنین رئیس سازمان باصطلاح ملل متحد را که بواسطه پس گرفتن دعوت از وزیرخارجه جمهوری اسلامی ایران برای شرکت در مذاکرات ژنو پیرامون سوریه از وابستگی عمیق و تابعیت رئیس سازمان ملل از صهیونیزم بین الملل پرده برداری کرده بود را نامزد دریافت جایزه نمود اما از آنجا که این حد از وابستگی رئیس سازمان ملل به رژیم امریکا و صهیونیزم بین الملل برای مردم جهان شناخته شده است و افشای آن تازگی ندارد با احترام به همهٔ آزادیخواهانی که از حرکت ظالمانه این سازمان در حمایت از قدرتهای شیطانی رنج میبرند، بانکی مون را لایق دریافت اینجایزه نمی­داند.

هیئت انتخاب سه تن از عناصر اصلی هیئت حاکمهٔ ایالات متحده شامل رئیس جمهور، وزیر خارجه و سخنگوی کاخ سفید را نیز برای ارزیابی و دریافت اینجایزه به این هیئت معرفی نمود. دلایل اصلی هیئت انتخاب برای این پیشنهاد تناقض­گویی­ها، توهین­ها و تهدیدات صریح این فراد خطاب به ملت ایران بود که از عدم پایبندی آنان به تعهدات و سوء نیت آنان در مذاکرات هستهای پرده برداری می­کرد.

از آنجا که سوء نیت آمریکا در حق ملت ایران و خوش بین نبودن به نتیجه مذاکرات هسته­ای مساله­ای روشن و در میان ملت نهادینه شده است و عدم پایبندی به تعهدات امریکا در دهها پرونده مشابه از جمله معاهده الجزایر با جمهوری اسلامی کاملا مسبوق به سابقه بود، هیئت داوران با احترام فراوان به آزادیخواهان جنبش ۹۹ درصد بویژه دوشیزه سیسیلی مک سیلان دانشجوی جوان در بند شکنجه­گاههای امریکا و ابراز تنفر نسبت به رژیم ظالم ایالات متحده این سه نفر را نیز با وجود صلاحیت دریافت اینجایزه، در اولویت ندانست.

آنچه در دور دوم جایزه باورت خیس نظر هیئت داوران را به خود جلب کرد، درخشش دو تن از سران اتحادیه اروپا در رسوا کردن هر چه بیشتر عوامل فتنه و احراز وابستگی فتنه به دولتهای استعمارگر اروپایی بود.

 لذا تندیس و جایزه این دور مشترکا تعلق میگیرد به خانم­ها

تاریا کرونبرگ، رئیس هیئت پارلمان فرمایشی اروپا

و خانم کاترین مارگریت اشتون نماینده درباره رژیم سلطنتی انگیس در اتحادیه اروپا.

هیئت داوران جایزه باروت خیس با احترام به ارواح ۱۴۳ میلیون نفر قربانیان دو جنگ جهانی که بدست رژیم­های اروپایی به راه افتاد و با درود به میلیونها قربانی جنایت، تجاوز و وحشیگری رژیمهای اروپایی در قتل و غارت کشورهای آفریقا، آمریکا و آسیا- اقیانوسیه و شهدایی که هر روزه در افغانستان و آفریقای مرکزی بدست عوامل اتحادیه استعماری اروپا به شهادت میرسند تندیس و جایزه ویژه باروت خیس را به این دو تن اهدا میکند.

هر چند وابستگی جریان فتنه به خارج کشور بر کسی پوشیده نبود، با فراهم آوردن شرایط حضور عوامل فتنه در سفارتخانههای اجنبی و جایزه گرفتن از دست این دو نفر آگاهی از این وابستگی در حد مزدوری فتنه برای دولتهای استعمارگر برای همه ملت به یقین مبدل شد و برائت از فتنه گران را در میان ملت ایران به اوج رساند به گونهای که می­توان این دو حادثه را مکمل حماسه ۹ دی تلقی کرد.

والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته

هیئت داوران دومین دوره جایزه بین المللی باروت خیس راهیان نور- ۱۳۹۲

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار