سردار نقدی:

جایزه باروت خیس مختص دشمنان حقیقت است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: جایزه باروت خیس برای کسانی است که به دلیل شدت عداوت نسبت به حقیقت تعادل خود را از دست می دهند و به نوعی حقیقت را تثبیت می کنند.
کد خبر: ۱۴۰۸۷
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۹:۱۲ - 16March 2014

جایزه باروت خیس مختص دشمنان حقیقت است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از بسیج، سردار محمد رضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین به همراه سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و نماینده رهبر معظم انقلاب در شورای عالی امنیت ملی و مهدی فرجی مدیر شبکه یک سیما دقایقی قبل به منظور حضور در اختتامیه یازدهمین جشنواره ملی باروت خیس در خرمشهر وارد فرودگاه آبادان شدند.

سردار محمدرضا نقدی در خصوص جایزه باروت خیس اظهار کرد: این جایزه برای کسانی است که به دلیل شدت عداوت نسبت به حقیقت تعادل خود را از دست می دهند و به نوعی حقیقت را تثبیت می کنند.

وی  در ادامه خاطرنشان کرد: در حال حاضر که دور استیصال استکبار به خاطر ضعف و ناتوانی در برابر انقلاب اسلامی است فرزندان انقلاب اسلامی به وسیله بیداری اسلامی عکس العملی از خود نشان می دهند که به نفع انقلاب و اسلام است.

بنابراین گزارش امروز مراسم پایانی جایزه رهاورد سرزمین نور باروت خیس امشب برگزار خواهد شد که در آن به منفورترین شخص در حوزه بین المللی که با رفتارهای خصمانه خود علیه ملت ایران عمل کرده باروت خیس اهدا خواهد شد.

نظر شما
پربیننده ها