امیر پوردستان خبر داد

انتقال برخی از پادگان‌های نیروی زمینی ارتش به مناطق برون شهری

فرمانده نیروی زمینی ارتش از جابه‌جایی برخی پادگان‌های نیروی زمینی خبرداد و گفت: پادگان شهرهایی از قبیل مشهد، بیرجند، اهواز و تبریز در حال ساخت هستند و این پادگان‌ها به مناطق برون شهری انتقال داده می‌شوند.
کد خبر: ۱۳۶۷۰
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۹:۵۴ - 11March 2014

انتقال برخی از پادگان‌های نیروی زمینی ارتش به مناطق برون شهری

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، امیر سرتیپ "احمدرضا پوردستان" فرمانده نیروی زمینی ارتش امروز در نشستی با خبرنگاران اعزامی به مناطق جنوب غرب، اظهار کرد: یاد شهیدانی که با استقامت عزت و آبروی کشور را در برابر دشمن حفظ کردند را گرامی می داریم.

وی با بیان عوامل پیروزی انقلاب اسلامی در برابر رژیم ستم شاهی، گفت: پیوستن ارتش به مردم در پیروزی انقلاب اسلامی نقش مهمی را ایفا کرد به گونهای که اگر ارتشیان سلاحها را بر زمین نمیگذاشتند انقلاب به ثمر نمیرسید.

فرمانده نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: کشور ما یکی از اقمار آمریکا بود و زمانی که انقلاب پیروز شد ضربه سختی بر پیکر آمریکا وارد شد.

وی با اشاره به ویژگیهای ایران و مهم بودن این کشور برای آمریکا، افزود: ایران بازار محصولات آمریکا بود و محصولات آمریکا در ایران فروخته میشد وآنها در ازای این محصولات نفت میبردند.

امیر پوردستان عنوان کرد: ارتش ایران چوب دستی آمریکا بود و اگر اتفاقی میافتاد ارتش دشمن را سرگرم میکرد و پس از مدتی کوتاه نیروهای ناتو به آن منطقه میرسیدند.

وی نگرانی آمریکا از ایجاد حکومت جدید در کشور ایران را در آن زمان مهم خواند و گفت: انقلاب ما نفی سلطه کرد و آمریکا از این نگران بود که کشور ایران محدود نمیماند و گسترش پیدا میکند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش تاکید کرد: پس از این عملیات، آمریکا به ترورها و بمب گذاریها پرداخت و در شمال غرب کشور کار را آغاز کرد که در این زمان نیروی زمینی ارتش با هنرمندی تمام توانست به خوبی نقش آفرینی کرده و در این بازه زمانی ارتش 2000 شهید، 44 خلبان، کمک خلبان و غیره را تقدیم انقلاب کرد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار