سرهنگ حسن نیا:

استان گلستان 23 اسفند میزبان پیکر 3 شهید گمنام است

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان گلستان گفت: پیکر مطهر 3 تن از لاله‌های گمنام دفاع مقدس روز جمعه 23 اسفندماه جهت تشییع و خاکسپاری وارد استان گلستان خواهد شد.
کد خبر: ۱۳۵۰۱
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۵ - 10March 2014

استان گلستان 23 اسفند میزبان پیکر 3 شهید گمنام است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از گرگان، سرهنگ "عباس حسن نیا" اظهار کرد: پیکر مطهر 3 تن از شهدای تفحص شده منطقه فاو، روز جمعه و شنبه 23 و 24 اسفند در استان گلستان تشییع و در شهرستان مینودشت به خاک سپرده خواهند شد.

وی افزود: مراسم استقبال از این شهدا روز جمعه ساعت 11 در ورودی مصلی نماز جمعه گرگان برگزار و بعد از نماز جمعه تا سه راه آموزشگاه جنگل بر روی دستان پرمهر مردم شهیدپرور گرگان تشییع خواهد شد.

سرهنگ حسن نیا تصریح کرد: مراسم استقبال از شهدا در مینودشت نیز ساعت 17 همان روز در ابتدای بلوار بسیج این شهرستان و شب وداع شهدای گمنام بعد از نماز مغرب و عشاء در مصلی شهرستان مینودشت برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: مردم شهید پرور شهرستان مینودشت، این شهیدان را صبح روز شنبه 24 اسفندماه از میدان مرکزی تا تپه نورالشهدا، جنب دانشگاه آزاد اسلامی تشییع خواهند کرد.

یادآور می شود این شهدا که 35، 22 و 19 ساله هستند در عملیات والفجر8 در سال 64 و تک دشمن در سال 67 در منطقه فاو به شهادت رسیدهاند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار