دریادار فدوی:

عظمت و قدرت ملت ایران در پرتو سلاح نیست/ دشمن اگر می‌توانست آب را هم تحریم می‌کرد

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: درک این واقعیت که ضرر حمله نظامی به ایران بسیار فراتر از نفع احتمالی آن است، دشمن را به راه های سخیف و ضد انسانی دیگر کشانده است.
کد خبر: ۱۳۳۰۹
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۴ - 08March 2014

عظمت و قدرت ملت ایران در پرتو سلاح نیست/ دشمن اگر می‌توانست آب را هم تحریم می‌کرد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس،  سردار دریادار پاسدار "علی فدوی" فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به اظهارنظرهای کینه توزانه دشمن مبنی بر خشکاندن ریشه ملت ایران گفت: دشمن با استقلالخواهی، عزتمندی و سلطهناپذیری ملت ایران و ارزشهای انقلاب اسلامی مخالف است و لذا در طول حیات این انقلاب از ارتکاب هیچ جنایت و اقدامی برای متوقف کردن آن خودداری نکرده است.

وی افزود: دشمن زمانی که مطمئن شد نمیتواند حرکتی علیه اراده و ایمان ملت ایران انجام دهد و علیه انقلاب اسلامی کاری از پیش ببرد که نفع آن از ضررش بیشتر باشد، به راههای سخیفی مثل تحریمها روی آورد و طرح دوستی و مذاکره در پیش گرفت.
 
دریادار فدوی تصریح کرد: دشمن که در برابر منطق انقلاب اسلامی حرفی برای گفتن ندارد، از آغاز، روندی خصمانه و جنایتآلود را در پیش گرفت و امروز نیز اگر در حوزه تحریم قدرت داشت و میتوانست آب را نیز بر روی ملت ایران می بست و تحریم میکرد.
 
وی افزود: دشمن که برای محاسبه قدرت و عظمت یک ملت محاسبهای جز محاسبات مادی ندارد، از درک خداباوری و ایمان و اعتقادات این ملت که رمز عظمت و قدرت اوست، عاجز است.
 
دریادار فدوی گفت: عزت و عظمت و قدرت غیر قابل انکار این ملت در پرتو سلاح اتمی و بمب اتمی فراهم نیامده است که بخواهد در پرتو آن ادامه و استمرار پیدا کند.
 
وی افزود: امروز قدرت ایمان مردم و توسل و تمسک به قرآن و ارزشهای متعالی اسلام است که زمینههای استحکام نظام مقدس اسلامی و بسط و توسعه انقلاب اسلامی را فراهم ساخته است و این قدرت از قدرت هر سلاح مادی بالاتر و پایدارتر است.
 
سردار فدوی با اشاره به برگزاری مسابقات و برنامههای قرآنی در جامعه به برکت انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: این قدرت ایمان و اراده در ملت ما به این دلیل است که دلهای بسیار زیادی در داخل انقلاب سالهای طولانی زیر پرچم امام راحل و مقام معظم رهبری دل در گرو قرآن گذاشتهاند به همین دلیل کسانی که دل در گرو قرآن دارند همواره در مسیر تحقق ارزشها و حاکمیت آنها آماده شهادت هستند و تا رسیدن به فیض شهادت نیز پیش میروند.
 
وی افزود: امروز نیز این قدرت ایمان و قرآن در بین مردم ماست که توان انقلاب اسلامی را در برابر دشمن به یک توان بازدارنده تبدیل کرده است.
 
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: هرچه قدر که دشمن ما بزرگتر و مصممتر برای مقابله با اسلام باشد، نیاز است که ما نیز اراده و ایمان و عمل مان را محکمتر کنیم و این اراده است که باعث میشود عمل به آموزههای قرآنی در انسان بیشتر نمود پیدا کند.
 
وی افزود: اگر انسان به قرآن و معارف الهی متمسک نباشد امکان دارد جلوههای ظاهری و مادی دشمن را باور کند در حالی که عظمت ظاهری و مادی دشمن در برابر انسان معتقد و قرآنی رنگ میبازد.
 
فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه عمل به قرآن و تلاوت آن، خود حمایتهای لازم را به دنبال دارد، گفت: ما در این راستا پشتیبانی از خانوادههای نیروی دریایی سپاه در حوزه قرآن را با اتکا به تعالیم و مهارتهای قرآنی ترسیم کردهایم و بر اساس این روند عملیاتی، از همه برکات آن از جمله ایجاد توان بازدارندگی در برابر دشمن و ظرفیتسازی در برابر سایر جنبههای تهاجم دشمن بهره بردهایم.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: پیروزی کامل در برابر تهاجم فرهنگی دشمن نیز در پرتو توسل و تمسک به قرآن و معارف آسمانی و جاری کردن آنها در همه لحظات زندگی حاصل میشود.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار