امروز در بوشهر

مادر شهید گمنام، پس از ۳۱ سال به فرزند شهیدش رسید

امروز مادر شهید "بهروز صبوری" در دانشگاه خلیج فارس بوشهر با حضور بر مزار فرزند شهید ۱۸ ساله اش به معشوق خود رسید و این وصال پایانی بود بر فراق ۳۱ ساله این مادر صبور.
کد خبر: ۱۳۱۱۹
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۸ - 05March 2014

مادر شهید گمنام،  پس از  ۳۱ سال به فرزند شهیدش رسید

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، مادر شهید "بهروز صبوری" همراه با اعضای خانواده امروز پس از ورود به فرودگاه بوشهر در میان استقبال باشکوه مردم بوشهر به دیدار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر رفت و سپس راهی دانشگاه خلیج فارس شد تا پس از سالها با فرزندش دیدار کند.

پیکر پاک شهید بهروز صبوری سال ۸۹ همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) به عنوان شهید گمنام در دانشگاه خلیج فارس بوشهر به خاک سپرده شد و اکنون پس از مشخص شدن هویت شهید مادر صبور و رنج کشیدهاش پس از ۳۱ سال دوری به دیدن فرزند شهیدش آمده است.

مادر شهید صبوری پس از ورود به یادمان شهدای گمنام دانشگاه خلیج فارس ابتدا بر مزار شهید گمنامِ آرمیده در کنار مزار فرزند شهیدش حاضر شد و فاتحه خواند و سپس با قرار دادن قرآن کریم و گل و حنا و چیدن سفره هفت سین دقایقی را با فرزند شهیدش خلوت کرد.

وی ضمن تشکر از مردم بوشهر و دانشجویان که سالها از فرزند شهیدش مهمان نوازی کردند، با بیان اینکه هرگز در طول سالهای انتظار و فراق خسته نشده است گفت: همواره برای یافتن فرزندم جستجو کردم و میدانستم خدا او را به من میرساند.

مادر شهید صبوری گفت: سر فرزندم فدای سر امام حسین(ع) و دستهایش فدای دستهای ابوالفضل العباس(ع) شده و اکنون اجازهاش را گرفتهام و فرزندم را با خودم به شهرم خواهم برد.

شهید بهروز صبوری درسال ۶۱ در منطقه سومار در عملیات مسلم بن عقیل به شهادت رسید.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار