سردار کریم‌پور عنوان کرد

ساخت رادار فوق پیشرفته باور ۳۷۵

مشاور عالی نیروی قدس سپاه گفت: ساخت رادار باور ۳۷۵ با بیش از ۷۵ درصد پیشرفت در حال تکمیل است، این رادار از تکنولوژی‌های به روز دنیا بهره برده است.
کد خبر: ۱۲۰۴۷
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۱ - 21February 2014

ساخت رادار فوق پیشرفته باور ۳۷۵

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، "حشمت الله کریمپور" مشاور عالی سپاه قدس در نخستین اجلاس دوسالانه مجمع عمومی بسیج کارگری کشور که صبح امروز در سالن همایشهای تربیت معلم شهید بهشتی مشهد برگزار شد، اظهار کرد: در عرصه جهانی و در هر واحد سیاسی یک میز سیاسی وجود دارد، ماهیت وجودی این میز سیاسی به نوبه خود مهم نیست بلکه آنچه که اهمیت پیدا میکند ماهیت باطنی آن است و این موضوع اهمیت پیدا میکند که چه کسی برصندلیهای پشت این میز تکیه میزند و مهمتر از همه این است که این افراد سیاسی واحد سیاسی و حکومت خود را به شکل صحیحی به دیگر کشورها معرفی کنند.

وی افزود: رهبری یک کشور یکی از مهمترین صندلیهای مهم موجود در هر کشوری است.

مشاور عالی سپاه قدس تصریح کرد: صندلی و یا جایگاه اقتصاد کشور همانطور که رهبر معظم انقلاب اشاره کردند جایگاه بسیار مهمی را در بردارد و به طور قطع میتوان گفت که استقلال اقتصادی از استقلال سیاسی مشکلتر و دست نیافتنیتر است.

کریمپور تصریح کرد: حرکت عظیم اقتصادی میتواند ضامن استقلال کشور باشد و برای دستیابی به هر نوع راهکار و دستاورد باید به رهبرمان مراجعه کنیم چون سخنان ایشان است که برای تمام ملت فصل الخطاب و چراغ راه است.

وی بیان کرد: با توجه به وجود الگوهای مختلف و متنوعی که در کشور وجود دارد که الگوهای اجتماعی و سیاسی و فرهنگی را شامل میشود ولی در این بین الگوی اقتصادی است که هنوز به انسجام درست و مناسبی دست نیافته است.

کریمپور اظهار کرد: اگر رزم ناو جماران وجود نداشت به طور قطع در بیداری اسلامی و مقابله با دزدان دریایی سومالیایی و اقتدار منطقهای از کانال سوئز موفق و سربلند بیرون نمیآمدیم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار