روایت همسر شهید اصغر وصالی از شب آخر پاوه

همسر شهید اصغر وصالی ضمن تشکر از ابراهیم حاتمی‌کیا و بابک حمیدیان گفت: حاتمی‌کیا مظلومیت بچه‌های پاوه را به خوبی نمایش داده است.
کد خبر: ۱۱۹۸۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۸:۲۱ - 19February 2014

روایت همسر شهید اصغر وصالی از شب آخر پاوه

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، "مریم کاظمزاده" همسر شهید اصغر وصالی در مراسم اکران فیلم "چ" و تقدیر از کارگردان و دستاندرکاران این فیلم و "مریلا زارعی" بازیگر فیلم "شیار ۱۴۳" در دانشگاه تهران اظهار کرد: از ابراهیم حاتمیکیا خالق "چ" و بابک حمیدیان که به خوبی توانست نقش اصغر وصالی را ایفا کند، تشکر میکنم.

وی افزود: حاتمیکیا به خوبی مظلومیت بچههای پاوه را نمایش داده است. شهید مسعود نعیمی دانشجوی ممتاز فیزیک دانشگاه ملی سابق (شهید بهشتی) از شهدای پاوه است که در فیلم چ در صحنهای نقش وی نمایش داده شده و جا دارد از این شهید بزرگوار نیز یادی کنیم.

مریم کاظمزاده با اشاره به خاطراتی از همسر شهیدش، تصریح کرد: اصغر تعریف میکرد، شب آخر با همهٔ بچهها اتمام حجت شد و تعدادی لباس کردی آماده شد و از بچهها خواستیم که هرکس میخواهد این لباسها را بپوشد و برود.

همسر شهید اصغر وصالی تاکید کرد: ۶۰ نفر دستمال سرخ که همسرم فرمانده آن بود، به دعوت مردم پاوه به شهر آمدند اما از این تعداد تنها ۸ نفر در شب آخر مانده بودند و باقی به شهادت رسیده بودند.

وی در ادامه بیان کرد: اصغر به آن ۸ نفر گفته بود که شما به همراه اهالی بروید. اصغر میگفت: مسعود نعیمی آن شب بغلم کرد و گفت من تنهایت نمیگذارم. شهید نعیمی در آن شب به شهادت رسید.

مریم کاظمزاده با یادی از شهید "قاسم طاهرنیا" از شهدای پاوه گفت: وی از نیروهای گارد جاوید شاه و قهرمانهای ارتش بود که به سپاه پیوست و در پاوه به شهادت رسید.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
دانشجوی علوم سیاسی
|
-
|
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
2
12
به راستی که آقای حاتمی کیا شایسته ی بهترین سپاس ها هستند.
فقط یک جمله خطاب به ایشان:
استوار باشید ژنرال !
حیدری
|
-
|
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
2
8
با تشکر از ابراهیم حاتمی کیا و نقش افرینان چ باید بگویم چ یکی از چند فیلم واقعا قوی بود که دیدم با اینکه به فیلم و حاتمی کیا جفا شد و بعد از جشواره ایشان را مکرر دیدیم
نظر شما
پربیننده ها