روستایی در گفت‌وگو با خبرگزاری دفاع مقدس خبر داد

حضور گسترده پیشتازان و فرزانگان سازمان دانش‌آموزی در راهپیمایی ۲۲ بهمن

قائم مقام معاون وزیر آموزش و پرورش در سازمان دانش آموزی گفت: یک و نیم میلیون دانش آموز عضو سازمان دانش آموزی در گروه‌های تشکیلاتی ۳۶ نفره در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال با شور و نشاط شرکت خواهند کرد.
کد خبر: ۱۱۲۳۴
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۱ - 10February 2014

حضور گسترده پیشتازان و فرزانگان سازمان دانش‌آموزی در راهپیمایی ۲۲ بهمن

داود روستایی قائم مقام معاون وزیر آموزش و پرورش در سازمان دانش آموزی در گفتو گو با خبرگزاری دفاع مقدس گفت: "یک و نیم میلیون دانش آموز عضو سازمان دانش آموزی در گروههای تشکیلاتی ۳۶ نفره در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال با شور و نشاط شرکت خواهند کرد".

روستایی اظهار داشت: "مأموریت اصلی سازمان، تربیت اجتماعی دانش آموزان است وبه همین دلیل حضور پیشتازان و فرزانگان در صحنههای دفاع از انقلاب اسلامی یک مانور تشکیلاتی- تربیتی به شمار میرود".

قائم مقام سازمان دانش آموزی با اشاره به جمله امام خمینی(ره) که فرمودند "چشم دنیا به انقلاب ما معطوف است، تصریح کرد: آرایش سیاسی اقشار مختلف مردم بویژه نوجوانان و جوانان در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال در اردوگاه غرب زلزله سیاسی کوبندهای ایجاد خواهد کرد و به همین جهت هم برای دفاع از انقلاب و هم برای ویران کردن کاخ استکبار، منسجمتر از سالهای گذشته یوم الله ۲۲ بهمن را گرامی خواهیم داشت.

عضو شورای هماهنگی تشکلهای دانش آموزی کشور اضافه کرد: "میآئیم برای حراست از ولایت و امامت، میآئیم برای اعلام آمادگی برای جهاد و شهادت، میآئیم برای تحقق عدالت، میآئیم برای خوشنودی آنکس که قرار است فردا بیاید و همه جهان را از قیود استکبار رهائی بخشد. دانش آموزان شک ندارند که فردا از آنِ آنهاست".

داود روستایی در پایان با اشاره به فعالیتهای اعضای این سازمان در یوم الله ۲۲ بهمن اظهار داشت: " برپایی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی در شهرستانها و مدارس منتخب، حضور منسجم و تشکیلاتی در راهپیمایی ۲۲ بهمن، برپایی مسابقه عکس انقلاب، برپایی ایستگاه فرهنگی تحت عنوان"، "من هم آمدم" با همکاری سیمای جمهوری اسلامی ایران در خیابان آزادی تهران و برگزاری جشن تولد انقلاب اسلامی در مدارس کشور از جمله این برنامه ها است.

نظر شما
پربیننده ها