مدیر شبکه دو سیما خبر داد

فرزندآوری سوژه اصلی سریال نوروزی شبکه دو

مدیر شبکه دو سیما گفت: منتظریم تا با حمایت‌های مالی سازمان صدا و سیما تولید آثار نمایشی به طور پیوسته صورت گیرد و روند پر شتاب تری داشته باشد.
کد خبر: ۶۷۱۸۹
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۷ - 22January 2016

فرزندآوری سوژه اصلی سریال نوروزی شبکه دو

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، محمدرضا جعفری جلوه مدیر شبکه دو سیما گفت: همانطور که میدانید تولید فیلم و سریال در دوره جدید ریاست سازمان صدا و سیما به شکل متمرکزی انجام گرفته و دوستان نیز در این زمینه به خوبی فعال هستند.

وی درباره آثار نمایشی شبکه دو نیز گفت: همچنان سریال «کیمیا» را در حال پخش داریم و نود درصد از آن پخش شده و حدود 20 قسمت از آن باقی مانده است. این سریال 22 بهمن ماه به اتمام خواهد رسید.

مدیر شبکه دو سیما ادامه داد: بعد از پخش سریال «کیمیا»، در تاریخ 24 بهمن ماه مینی سریال یازده قسمتی «غیرعلنی» به کارگردانی مهرداد خوشبخت پخش خواهد شد.

وی با اشاره به تولیدات نوروزی شبکه دو نیز گفت: در نوروز سریال «زعفرانی» به کارگردانی حامد محمدی را برای پخش داریم. سریالی شاد و دلنشین است که به موضوع مهم فرزندآوری و مسئله جمعیت میپردازد و تاثیر و نقشی که در سبک زندگی ایرانی اسلامی دارد و متناسب با ایام نوروز است که امیدوارم مخاطبین خوششان بیاید.

جعفری جلوه درباره سریال مناسبتی ماه رمضان این شبکه نیز گفت: برای ماه رمضان هم شبکه دو میزبان اثری دلپذیر خواهد بود که اطلاعات تکمیلی درباره آن را در اختیارتان قرار خواهیم داد چراکه هنوز قطعی نیست.

مدیر شبکه دو سیما درباره مشکلات مالی سازمان صدا و سیما بیان داشت: به هر حال منتظریم تا با حمایتهای مالی سازمان صدا و سیما تولید آثار نمایشی به طور پیوسته صورت گیرد و روند پر شتاب تری داشته باشد.

وی افزود: به هر ترتیب مردم حق دارند که بیننده آثار خوبی از تلویزیون باشند و نیاز دارند تا رسانه ملی آنها را در عرصه فرهنگی با پخش آثار فرهنگ ساز آن هم در فضای رسانهای بسیار پر رقابت و عرصه سنگین فعالیتیشان که رقیبانی پرقدرت نیز دارند، پشتیبانی و جذب کند. مردم ما حق دارند تا در سطح ملی تغذیه شوند و این موضوع نیازمند تولیدات بیشتر و تولیدات بیشتر نیز مستلزم منابع مالی جدی تری است که امیدواریم این حمایت توسط مسئولین کشور و دولت، بیش از پیش صورت بگیرد تا رسانه بتواند نقش خود را بهتر ایفا کند.

نظر شما
پربیننده ها