سردار شریف اعلام کرد

واکنش سپاه به شیطنت رسانه‌های بیگانه درباره ساخت و ساز حرم امام خمینی/ برنامه‌های سپاه و بسیج در سالروز ارتحال امام(ره)

مسئول روابط عمومی کل سپاه ضمن تشریح برنامه‌های سپاه و بسیج در سالروز ارتحال امام خمینی(ره)، نسبت به شیطنت رسانه‌های بیگانه درباره ساخت و ساز حرم امام واکنش نشان داد.
کد خبر: ۴۷۵۶۷
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۱ - 01June 2015

واکنش سپاه به شیطنت رسانه‌های بیگانه درباره ساخت و ساز حرم امام خمینی/ برنامه‌های سپاه و بسیج در سالروز ارتحال امام(ره)

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف، مسوول روابط عمومی کل سپاه در گفت و گویی با تشریح اقدامات و برنامههای سپاه و بسیج در گرامیداشت بیست و ششمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) اظهار داشت: سپاه و بسیج بعنوان دو میراث ارجمند و راهبردی امام راحل (ره) با درک تعلق و باور عمیق خود نسبت به معمارکبیر انقلاب اسلامی و بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران همواره زنده نگه داشتن تفکر و راه ایشان در جامعه را برای آحاد ملت و به ویژه پاسداران انقلاب و بسیجیان عزیز مصونیت آفرین میدانند.

وی افزود: تاریخ پس از حیات امام عظیم الشأن نشان میدهد که سپاه و بسیج با نصب العین قرار دادن وصایای جاودانه ایشان به ویژه توصیهها و سفارشات حضرت روح الله در پشتیبانی از ولایت فقیه همواره به نقش پیشتازانه خود در دفاع از انقلاب و نظام اسلامی عمل کرده است و در گذرگاههای سخت تاریخی با تبعیت محض از منویات جانشین امام راحل، رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنهای عزیز (مدظلهالعالی) چشم طمع دشمنان را کور و خود را سپر بلای ملت ایران قرار دادهاند.

سردار شریف در ادامه با تاکید بر اینکه پاسداران و بسیجیان خود را خط مقدم سنگرهای دفاع از اندیشهها و آرمانهای انقلاب و امام راحل (ره) و شهیدان میدانند ،در تشریح اقدامات سپاه و بسیج در مراسم گرامیداشت سالگرد امام (ره) گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با بهرهگیری از تجارب ارزشمند چندین ساله خود در این زمینه با راهاندازی قرارگاه شهید فهمیده و مشارکت سایر سازمانها و نهادهای امنیتی، نظامی و انتظامی با هماهنگی ستاد مرکزی ارتحال حضرت امام(ره) نسبت به تامین امنیت مراسم و برگزاری هر چه باشکوهتر آئین سالگرد ارتحال اقدام میکند.

وی افزود: بهرهگیری از ظرفیت گسترده بسیج در سراسر کشور برای اعزام زائران به حرم امام راحل (ره) در تهران و ارائه خدمات مناسب به هموطنان عزیز از اقداماتی است که در دستور کار سپاههای استانی و مراکز بسیج در شهرهای بزرگ و کوچک قرار دارد.

مسوول روابط عمومی کل سپاه در ادامه ،تشکیل ستاد گمشدگان در محدوده حرم مطهر امام خمینی(ره) توسط نیروی هوا فضای سپاه را از اقدامات جدی سپاه در این ایام دانست و تصریح کرد:سپاه با بکارگیری نیروهای پایور و دانش آموختگان دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) امنیت و حفاظت از حرم مطهر و محیط پیرامونی آن را با همکاری و مشارکت سایر نیروهای مسوول در این بخش عهدهدار است که انشاء الله با کمک مردم شریف به نحو مطلوب آنرا به انجام خواهد رساند.

سردار شریف خاطر نشان کرد:اعزام کاروان پیادهروی عاشقان حسینی زائران خمینی (ره) متشکل از دانشجویان مجتمع دانشگاهی امیرالمومنین (ع) اصفهان به تهران و شرکت در مراسم سالگرد امام از دیگر برنامههای سپاه است که بطور مستمر در سالهای گذشته و سال جاری به مرحله اجرا در آمده است.

وی راهاندازی ستاد پشتیبانی مراسم در محل حرم مطهر و رفع نیازمندیهای مهندسی را از دیگر اقدامات سپاه در این زمینه توصیف و افزود: سپاه با ایجاد ظرفیت و پُستهای امداد و اورژانس و خدمات پزشکی در محدوده حرم مطهر و آماده سازی بیمارستان در سپاه تهران آماده پذیرش بیماران احتمالی بوده و به امنیت مواد غذایی زائران نیز نظارت خواهد داشت.

سخنگوی سپاه در ادامه اظهار داشت: قرارگاه شهید فهمیده با فعال سازی ستاد آبرسانی نیازهای زائرین عزیز را مرتفع خواهد کرد.

سردار شریف به کارگیری عوامل دژبان کل سپاه در مسیرهای منتهی به حرم مطهر حضرت امام (ره) برای تسهیل تردد خودروهای سازمانی و نیز زائران و کمک به راهور ناجا در این زمینه را از دیگر اقدامات سپاه برشمرد و افزود: تأمین اقلام و تولیدات فرهنگی و تبلیغی برای معرفی شخصیت امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی به زائرین و علاقمندان به امام (ره) از اقدامات سپاه در سراسر کشور است که در کنار برگزاری مراسم و آئینهای سالگرد امام (ره) در شهرها و مقرهای سپاه و بسیج صورت خواهد پذیرفت.

سردار شریف در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فضاسازیهای رسانهای پیرامون بازسازی حرم مطهر حضرت امام (ره) گفت:طی چند روز اخیر شاهد برخی واکنشها نسبت به بازسازی حرم مطهر حضرت امام (ره) در فضای مجازی و شبکههای اجتماعی بودیم ،هر چند پیشنهادات و انتقادات مطرح شده پیرامون این موضوع از سر دلسوزی است اما باید با هوشمندی مراقبت کرد تا خدای ناکرده به نوعی عمل نشود که موجبات سوء استفاده دشمنان امام و انقلاب فراهم آید.

وی افزود: اینکه شبکه منفور و فاسدBBC بعنوان بوق رسوای استعمار پیر انگلیس با سوء استفاده از نظرات مطرح شده در شبکههای اجتماعی رندانه و با خباثت بخواهد ساده زیستی امام (ره) را مطرح نموده و ساخت و ساز حرم با شکوه امام (ره) را مغایر با ساده زیستی امام (ره) جا بزند بسیار مضحک و خندهدار است.

مسوول روابط عمومی کل سپاه با شاهد گرفتن فضاسازیهای پیرامونی انتشار اخبار 175 شهید غواصی در روزهای اخیر توسط رسانهها بیگانه و ضد انقلاب تصریح کرد:ملت ایران بویژه نسل فهیم، آگاه و هوشمند جوان کشورمان با آگاهی از نیات و مقاصد شوم دشمن در خصوص غواصان شهید و نیز بازسازی حرم امام (ره) سناریوسازیهای آنان را مانند همیشه ناکام و با شکست مواجه خواهد ساخت.
سخنگوی سپاه در پایان تاکید کرد:ملت ایران با حضور پر شور و با شکوه در آئین پاسداشت امام خمینی (ره) نشان خواهد داد که همچنان تداوم راه تابناک امام خمینی (ره) را در تبعیت و همراهی با جانشین صالح و شایسته ایشان رهبر معظم انقلاب دنبال خواهند کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار