اعزام 1000 نفر به مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) از عسلویه

فرماندار عسلویه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در ارتباط با شخصیت حضرت امام راحل، افزود: حوادثی که امروز در اکثر نقاط جهان به‌ویژه کشورهای منطقه اتفاق می‌افتد نتیجه صدور انقلاب اسلامی است
کد خبر: ۴۶۲۶۵
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۲ - 11May 2015

اعزام 1000 نفر به مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) از عسلویه

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از بوشهر؛ حسن اسماعیلی شامگاه یکشنبه در نشست هماهنگی ستاد ارتحال امام خمینی (ره) شهرستان عسلویه اظهار داشت: زنده نگه داشتن نام و یاد حضرت امام خمینی (ره) معمار کبیر انقلاب اسلامی امری لازم و ضروری است.

وی با بیان اینکه حضرت امام خمینی(ره) شخصیتی ممتاز و بینظیر در جهان است به تبیین برخی از اندیشههای حضرت امام راحل و بهویژه به جایگاه رفیع ولایت فقیه به عنوان ستون اصلی و مستحکم نظام اسلامی اشاره و انجام فعالیتهای فرهنگی و تبلیغی در راستای تحکیم بخشیدن به این جایگاه ارزشمند را از رویکردهای مهم فرهنگی شهرستان عنوان کرد.

فرماندار عسلویه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در ارتباط با شخصیت حضرت امام راحل، افزود: حوادثی که امروز در اکثر نقاط جهان بهویژه کشورهای منطقه اتفاق میافتد نتیجه صدور انقلاب اسلامی است.

اسماعیلی در ادامه با تشریح برنامههای سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در شهرستان عسلویه خاطرنشان کرد: زیارت مرقد مطهر امام خمینی (ره) که برای مسلمانان مایه افتخار و مباهات است همواره به عنوان یکی از برنامههای محوری ستاد ارتحال بوده و امسال نیز این مهم انجام میشود.

فرماندار عسلویه از اعزام 1000 نفر به مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) از عسلویه خبر داد و گفت: همزمان با سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران یکهزار نفر از مردم انقلابی شهرستان عسلویه به مرقد مطهر امام خمینی (ره) اعزام میشوند.
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار