مسئول اردویی سپاه الغدیر یزد:

بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ یزدی به مرقد امام خمینی(ره) اعزام می‌شوند

مسئول اردویی سپاه الغدیر استان یزد گفت: بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ نفر از یزد در سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) به مرقد مطهر اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۴۵۱۸۵
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۲ - 21April 2015

بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ یزدی به مرقد امام خمینی(ره) اعزام می‌شوند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از یزد، حبیبالله سیفالدینی در نشست ستاد بزرگداشت مراسم بیست و ششمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) با بیان اینکه مراسمهای سالروز شکست آمریکا در صحرای طبس و سالروز رحلت معمار کبیر انقلاب برگزاری مراسمهای بزرگ فرهنگی، ملی و فراملی است، اظهار کرد: به لطف خدا و برکت ولایت فقیه، امروز شاهد حضور پرشور جوانانی هستیم که وجود حضرت امام خمینی(ره) را درک نکردهاند ولی ارادت خالصانه و خوبی نسبت به ایشان دارند.

مسئول اردوئی سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به اهمیت وجود برنامههای مختلف فرهنگی در مراسمهای ارتحال حضرت امام خمینی(ره) گفت: سپاه الغدیر استان یزد آمادگی ارائه خدمت به بیش از 6 هزار و 500 نفر از اقشار مختلف مردم به منظور اعزام به مرقد مطهر امام خمینی در این مراسم را دارد.

سیفالدینی با اشاره به ضرورت همبستگی بین مسئولان استان به ویژه دست اندرکاران فرهنگی افزود: اعزام کاروانهای زائران مرقد امام خمینی(ره) جزو مهمترین و بزرگترین فعالیتهای فرهنگی استان است.

وی با اشاره به اهمیت آماده کردن مقدمات و ذهن جوانان به ویژه نسل جدید در مراسمهای ارتحال حضرت امام خمینی(ره) تصریح کرد:  اجرای برنامههای متنوع فرهنگی در حاشیه اعزام زائران به مرقد ایشان نقش بسیار مهمی در ترویج فرهنگ انقلاب ایفا میکند.

مسئول اردویی سپاه الغدیر یزد گفت:  مسئولان و دست اندرکاران برگزاری مراسمهای ملی و مذهبی در استان باید بعد از برگزاری مراسمهای بزرگ از قبیل دهه فجر انقلاب با برگزاری جلسه هم اندیشی به بررسی نقاط ضعف و قوت بپردازند.

سیفالدینی افزود: بررسی چگونگی برگزاری مراسمهای مختلف، آسیب و اشتباهات در مراسمهای مهم دیگر را تا حد بسیار زیادی کاهش میدهد.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری مراسمهای ملی مذهبی در استان یزد تصریح کرد: متولی اصلی برگزاری مراسمهای بزرگ ملی و مذهبی در هر استان استانداری است و تمام دستگاههای مرتبط تحت عنوان کمیتههای مختلف در این مهم انجام وظیفه میکنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار