مدیر امور سینمایی اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس بوشهر خبر داد؛

تولید و تصویرسازی کتاب صوتی خاطرات شهید «خلعتی» در بوشهر

«علی صفری» با بیان اینکه کتاب‌های دیجیتال به همراه تصویرسازی در عصر نوین یکی از ارزشمند و تأثیرگذارترین فعالیت‌ها جهت اشاعه باورهای ارزشی تلقی می‌شود، گفت: خاطرات شهید «مسعود خلعتی» به صورت کتاب صوتی همراه با تصویرسازی در حال تولید است.
کد خبر: ۳۵۸۵۲۰
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۴ - 19August 2019

تولید و تصویر سازی کتاب صوتی خاطرات شهید «خلعتی» در بوشهر

«علی صفری» مدیر هنری و امور سینمایی اداره‌‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار  دفاع‌پرس در بوشهر، به اهمیت و فواید کتاب صوتی در عصر دیجیتال امروزی اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به بروز ابزارهای متنوع فناوری در جامعه کنونی خرید کتاب چاپی در برخی موارد از سبد خانوار حذف و تمایل و رغبت به این کتاب‌ها بسیار کمتر مشاهده می‌شود.

وی با بیان اینکه نسل جوان، حماسه‌های هشت سال جنگ تحمیلی را درک نکرده‌اند گفت: این وظیفه متولیان امر است که پیام ارزش های والای دفاع مقدس را که همانا فرهنگ ایثار و شهادت است به آنها انتقال دهد.

مدیر هنری و امور سینمایی اداره‌‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بوشهر خاطرنشان کرد: کتاب‌های دیجیتال به همراه تصویر سازی در عصر نوین یکی از ارزشمند و تأثیرگذارترین فعالیت جهت اشاعه باورهای ارزشی تلقی می‌شود.

صفری از تولید و تصویر‌سازی کتاب صوتی خاطرات شهید «مسعود خلعتی» خبر داد و گفت: تصویرسازی کتاب «یه دریا ستاره» توسط هنرمندان انجمن سینمای جوان استان بوشهر با همکاری اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه این کتاب صوتی با صدای «زهرا تعجب» همسر شهید «خلعتی» و گروه صداپیشه انجمن سینمای جوان در حال تولید است متذکر شد: کتاب صوتی «یه دریا ستاره» در هفته دفاع مقدس رونمایی خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها