مشاور در امور پیشکسوتان حفظ آثار دفاع مقدس لرستان:

همایش تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس در لرستان برگزار می‌شود

سرهنگ محمدرضا معتمدی گفت: در آخرین روز از هفته دفاع مقدس همایش تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس در خرم آباد و سایر شهرهای لرستان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۵۸۴۳۴
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۱ - 19August 2019

اقتدار کنونی کشور ما نتیجه از خود گذشتگی شهداست

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم‌آباد، سرهنگ «محمدرضا معتمدی» مشاور در امور پیشکسوتان اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان در جلسه کمیته هماهنگی جشنواره استانی «ترنم فتح» که با حضور نمایندگان نیروهای مسلح در سالن جلسات اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان برگزار شد، اظهار داشت: ما باید افتخار کنیم که حضرت امام خمینی (ره) با آن قدرت مدیریتی که داشتند در دوران دفاع مقدس در برابر 36 کشور جهان که به عراق کمک می‌کردند، ایستادند.

وی با بیان اینکه ما افتخار می‌کنیم به کشورمان که ثابت کرد پایتخت اسلام در جهان است، افزود: ماموریت رهبری نظام جمهوری اسلامی ایران را بعد از امام خمینی (ره) رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز با درایت انجام می‌دهد و این افتخاری برای ما است.

معتمدی گفت: اگر مسئولان مملکتی ما امروز با قدرت خدمت می‌کنند باید بدانند این قدرت و اقتدار نتیجه از خود گذشتگی شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است و اگر آنها نبودند و این ماموریت، ایستادگی در برابر دشمن متجاوز را به خوبی انجام نمی‌دادند الان ما این افتخار را نداشتیم.

مشاور در امور پیشکسوتان اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان با استناد به سخن امام خمینی (ره) که فرمودند: «دشمن از من و شما نمی‌ترسد بلکه از مکتب ما می‌ترسد»، ادامه داد: ملت ایران و کشور جمهوری اسلامی ایران بخاطر از خود گذشتگی شهدا است که در  22 بهمن، روز سپاه، روز ارتش و روز نیروی انتظامی نمایش قدرت خودش را به نمایش می‌گذارد.

وی با بیان اینکه رزمندگان لرستانی در دوران دفاع مقدس بخصوص در عملیات «مرصاد» بزرگترین افتخار را داشته اند، تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس با وجود همه سختی‌ها خدا کمک کرد پیروز شدیم.

معتمدی با تأکید بر اینکه دستور رهبر معظم انقلاب اسلامی برای ما حجت است، بیان داشت: اگر مسئولین در سیاست‌گذاری‌های خودشان سهل انگاری کنند یعنی ما یک ضربه به آرمان‌های شهدا زده ‌ایم و خانواده شهدا زمانی خوشحال هستند که  همه ما ماموریتمان را در قبال انقلاب اسلامی به نحو احسن انجام دهیم.

مشاور در امور پیشکسوتان اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان با اشاره به در پیش رو بودن هفته دفاع مقدس، گفت: در هفته دفاع مقدس برنامه‌هایی داریم که ان‌شاءالله به نحو احسن این برنامه‌ها را بهتر از سال‌های گذشته انجام دهیم.

وی افزود: در هفتم مهر که آخرین روز از هفته دفاع مقدس است همزمان با سراسر کشور همایش تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس در خرم آباد و سایر شهرهای لرستان با هماهنگی ارگان‌ها و نهادها به ویژه سپاه، ارتش و نیروی انتظامی برگزار می‌شود.

معتمدی خاطرنشان کرد: برگزاری همایش های تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس و اجرای هرگونه برنامه در حوزه دفاع مقدس گامی در راستای آشنایی نسل جوان با رشادت‌های ایثارگران و شهداست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها