هشتمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس-67/ سردار نقدی:

اسلام در عرصه کتابخوانی بالاترین تعالیم را دارد

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران گفت:‌ اسلام در عرصه کتابخوانی بالاترین تعالیم را دارد.
کد خبر: ۲۶۹۴۶۵
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۵ - 06December 2017
اسلام در عرصه کتابخوانی بالاترین تعالیم را دارد
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، سردار «محمدرضا نقدی» معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران در مراسم اختتامیه هشتمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس، ضمن تبریک ولادت پیامبر اسلام (ص)، اظهار داشت: برگزاری هشتمین نمایشگاه کتاب دفاع مقدس با نمایش 6 هزار کتاب دفاع مقدس از 70 ناشر و با رونمایی از 50 عنوان کتاب جدید کار بزرگی بود.

وی گفت: ما در حوزه کتاب دفاع مقدس نسبت به آنچه باید در این عرصه باشیم خیلی عقب هستیم. در همه جنبه‌های کتابخوانی از آنچه در خور ملت و کشور است، عقب هستیم. جبران این ضعف‌‌ها و کمبود‌ها نیازمند همت بزرگی است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران تصریح کرد: اسلام در عرصه کتابخوانی بالاترین تعالیم را دارد. مکتب اسلام، مکتب خواندن است. این مکتب مطالعه را تشویق می‌کند. نظام ما تنها نظامی است که معیار رهبری آن علم است. 200 نظام در جهان وجود دارد که هیچکدام از رهبران آن ملاک علم ندارند.

سردار نقدی با بیان اینکه 20 کشور دنیا 84 درصد نشر دنیا را در اختیار دارند،‌ تصریح کرد: عدم عادت دادن کودکان به کتابخوانی نقطه ضعف است و عقب ماندگی ما در عدم مطالعه در آموزش و پرورش است.

وی گفت: تمام فیلم‌های سینمایی در حال ترویج سیگار کشیدن هستند، چرا یک فیلم با کتابخوانی شروع نمی‌شود. باید درباره کتاب مطالبه‌گری انجام شود. بزرگترین دانشگاه مقاومت،‌ دفاع مقدس ما است. پیروزی‌های امروز جهان اسلام توسط شاگردان مکتب دفاع مقدس صورت گرفته است که از شخصیت‌های مجاهدین ما در دفاع مقدس الهام گرفته‌اند.
 
انتهای پیام/ 121
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار