در بیانیه‌ای اعلام شد؛

آمادگی بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود برای کمک به زلزله‌زدگان

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در بیانیه‌ای آمادگی خود را برای اعزام به شهرستان‌های زلزله‌زده استان کرمانشاه اعلام کرد.
کد خبر: ۲۶۶۱۲۷
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۷ - 15November 2017
آمادگی بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود به مناطق زلزله‌زدهبه گزارش خبرنگار  دفاع پرس از سمنان، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در بیانیه‌ای با تسلیت جان‌باختن عده‌ای از شهروندان کرمانشاهی در زلزله اخیر، آمادگی خود را برای اعزام به شهرستان‌های زلزله‌زده استان کرمانشاه اعلام کرد.

در این بیانیه آمده است: جان باختن جانکاه تنی چند از هموطنان عزیزمان در حادثه زلزله اخیر در مناطق وسیعی از استان‌های غرب کشور موجب تاسف و تاثر گردید.

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود این حادثه تلخ و مصیبت‌بار را به ملت عزیز ایران و به خصوص به مردم غیور استان کرمانشاه به ویژه به خانواده‌های مصیبت زده تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال صبری زینبی برای خانواده‌های داغدار مسالت داریم.

امیدواریم وسعت صبرتان به اندازه دریای غم‌تان باشد، هر چند بی تردید از مردم قهرمان ما که تجربه ارزشمند دفاع مقدس را در کارنامه درخشان خود به یادگار دارند بیش از این هم انتظار نمی‌رود که از این امتحان الهی هم در کنار یکدیگر با همدلی و همبستگی سربلند بیرون می‌آیند و این روز‌های سخت را پشت سر خواهند گذاشت.

گروه جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی آمادگی کامل خود را جهت اعزام تیم‌های امدادی و نجات به مناطق زلزله‌زده اعلام می‌دارد باشد که بتوانیم قدری از بار مصیبت وارده را سبک کنیم.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار