حسین یکتا:

انقلاب ما نتیجه رشادت‌های شهدای دفاع مقدس است

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی با بیان اینکه انقلاب اسلامی نتیجه رشادت‌ها و دلیری‌های شهدای هشت سال دفاع مقدس است، گفت: شهدا خالصانه و صادقانه به میدان نبرد بر ضد دشمن آمدند و افتخارآفرین شدند.
کد خبر: ۲۳۶۲۹۱
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۶ - 20April 2017

به گزارش دفاع پرس از قزوین، حاج حسین یکتا دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی شب گذشته در جلسه‌ای که در حسینیه امیرالمؤمنین مسجد النبی(ص) قزوین و با حضور اساتید و طلاب حوزه علمیه قزوین برگزار شد، با اشاره به تبعیت همه اقشار مردم از ولایت‌فقیه در جامعه، اظهار داشت: ولی‌فقیه در جامعه رکن اصلی و نماینده امام عصر(عج) است، از این رو مؤمنان و ولایت‌مداران باید گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب باشند و رهنمودهای آن بزرگوار را سرلوحه اقدامات خود قرار دهند.

وی در ادامه با اشاره به دشمنی آشکار دشمنان با نظام و ارزش‌های انقلاب اسلامی، افزود: امروز اعتماد کردن دشمن طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب کاری اشتباه و خطایی بزرگ است، دشمنان همیشه درصدد فرصتی برای ضربه زدن به انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند، از این رو وظیفه آحاد مردم این است که با تبعیت از ولایت‌فقیه و تحت لوای حکومت اسلامی از آسیب دشمن جلوگیری کرد.

انقلاب ما نتیجه رشادت‌های شهدای دفاع مقدس است

این کارشناس مسائل سیاسی در ادامه با بیان اینکه این انقلاب نتیجه رشادت‌ها و دلیری‌های شهدای هشت سال دفاع مقدس است، اظهار کرد: این انقلاب عظیم مرهون ایثار و رشادت‌های شهدایی است که خالصانه و صادقانه به میدان نبرد بر ضد دشمن آمدند و افتخارآفرین شدند این شهدا همان انسان‌های بزرگی بودند که از جانب خداوند برگزیده و انتخاب شده بودند.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت اربعین حسینی، ابراز کرد: یکی از بزرگ‌ترین برنامه‌های محرم تشکیل موکب‌های ویژه اربعین توسط هیئت‌های مذهبی است که باید بکوشیم در این سال جدید در این کاروان‌ها بیشتر از گذشته فرهنگ عاشورا و ارزش‌های آن به جهانیان معرفی شود تا نسل جدید بتوانند با اهل بیت ارتباطی عمیق و عاطفی برقرار کنند.

یکتا در ادامه با بیان اینکه امروز باید اندیشه‌های امام راحل در جامعه شناخته و به اجرا درآید، تصریح کرد: آثار و اندیشه‌های امام راحل مجموعه جامع و کاملی است که انسان را به سعادت می‌رساند، امام عارفی وارسته و مفسری بزرگ بود که در عصر حاضر در صحنه علم و عمل مصداق کاملی است که روز به روز زوایای بیشتری از شخصیت و افکارش بر نسل‌های پس از او روشن می‌شود.

این فعال فرهنگی جبهه انقلاب اسلامی در ادامه با اشاره به دشمنی آمریکا و ابرقدرت‌های زمان با نظام، تأکید کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب آمریکا از دشمنانی است که در هیچ زمانی نمی‌توان به او اعتماد کرد، آمریکا در برجام به تعهدات خود عمل نکرد و دشمنی خود را با ایران بیشتر کرد، از این رو چنین دشمن آشکاری شایستگی اعتماد و مذاکره را نداشته و نخواهد داشت.

وی در پایان گفت: در عصر حاضر روحانیان و مبلغان بزرگوار وظیفه دارند در تمامی عرصه‌ها به روشنگری مردم بپردازند و آنها را هوشیار و بیدار کنند اگر همه افراد ملت با یکدیگر اتحاد و انسجام داشته باشند در حقیقت کشور ایران را در مقابل فتنه‌های داخلی و خارجی بیمه خواهند کرد و زمینه را برای ظهور منجی و امام عصر(عج) آماده می‌کنند.

انتهای پیام /

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار