سردار خادم سیدالشهدا خبر داد؛

لایروبی 500 نهر در مناطق محروم خوزستان

فرمانده قرارگاه کربلا نیروی زمینی سپاه گفت: قرارگاه کربلا در راستای فعالیت‌های محرومیت‌زدایی تاکنون 500 نهر در مناطق محروم استان خوزستان را لایروبی کرده است.
کد خبر: ۲۲۷۶۹۰
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۴ - 17February 2017
لایروبی 500 نهر در مناطق محروم خوزستانبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار «احمد خادم سیدالشهدا» فرمانده قرارگاه عملیاتی کربلا نیروی زمینی سپاه در اولین یادواره شهدای طرح و عملیات قرارگاه کربلا و پنجمین سالگرد عروج «احمد سیاف زاده» درباره بخشی از فعالیت‌های این قرارگاه اظهار داشت: قرارگاه عملیاتی کربلا که مسئولیت دفاع از خوزستان را برعهده دارد، خط حد پدافندی آن از حسینیه تا خلیج فارس را شامل می‌شود، به همین خاطر برنامه‌های متعددی را در جهت پدافند و حراست از این منطقه انجام می‌دهد.
 
وی افزود: یکی از این فعالیت‌ها خدمت رسانی به مردم محروم منطقه است لذا در این رابطه تاکنون 500 نهر منطقه را لایروبی کردیم و علاوه بر این در زمینه ایجاد فرصت‌های شغلی نیز  فعالیت‌هایی را انجام دادیم.
 
سردار خادم سیدالشهدا ادامه داد: فعالیت دیگر این قرارگاه در کمک به مدافعین حرم است به نحوی که در سوریه با 15 یگان، خط حدی به طول 100 کیلومتر را عهده دار بودیم.
 
انتهای پیام/231
نظر شما
پربیننده ها