چهارمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال/ 24

افزایش تعداد پایگاه اطلاع‌رسانی «شهدا» به 5 میلیون عدد

مسئول سایت شفیق فکه با بیان اینکه تا کنون 50 سایت در خصوص «شهدا» راه اندازی کرده‌ایم، گفت: هم اکنون حدود 300 هزار سایت به صورت پشتیبان از سایت اصلی در حال فعالیت هستند و بناداریم این آمار را به 5 میلیون عدد برسانیم.
کد خبر: ۲۲۷۶۸۰
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۲ - 17February 2017
راه اندازی50 سایت در خصوص شهدا
«علی اکبر سلیمیان» جانباز دوران دفاع مقدس و مسئول سایت شفیق فکه با حضور در  غرفه‌ خبرگزاری دفاع پرس در چهارمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس با بیان خاطره ای از دوران جنگ تحمیلی اظهار داشت: در عملیات والفجر یک، «ماشاالله سرهنگی» فرماندهی گردان را  بر عهده داشت؛ در شرایطی که آتش دشمن سنگین بود، فرمانده درخواست کرد از کوله پشتی وی کمپوتی بردارم، کنجکاو بودم؛ وسط عملیات کمپوت را برای چه می خواهد، چند قدمی دور شد و کمپوت را به طرفی پرت و تعظیم کرد.

وی در ادامه خاطره افزود: دیدم اسیر عراقی نشسته و در چهره وی ترس و وحشت وجود داشت؛ کمپوت را برای اسیر پرت کرد و تعظیم به نشانه عذرخواهی از پرتاپ کمپوت بود.

سلیمیان بیان کرد: حدود 15 سال پیش در عرصه‌ی شهدا و ایثارگران مشغول به کار شدیم؛ به عنوان نخستین سایتی بودیم که در این زمینه فعالیت کردیم.

وی افزود: نخستین سایتی که در این زمینه راه اندازی کردیم سایت جستجوی مزار شهدای دفاع مقدس بود.

سلیمیان خاطر نشان کرد: در حال حاضر حدود 50 سایت راه اندازی کردیم که 300 هزار سایت به صورت پشتیبانی از سایت‌های اصلی فعالیت می کنند و برنامه داریم که آمار این سایت ها را به پنج میلیون برسانیم.

انتهای پیام/ 111
نظر شما
پربیننده ها