محکومیت حمله تروریستی در پاکستان از سوی سخنگوی وزارت خارجه

«قاسمی» با محکومیت شدید عملیات تروریستی و انتحاری شب گذشته در ایالت سند پاکستان گفت: امروز وقت آن است که جهانیان با اقدامات عملی و هماهنگ و به‌دور از استانداردهای دوگانه برای همیشه سایه شوم ترور و کشتار بی‌گناهان را از سر بشریت دور نمایند.
کد خبر: ۲۲۷۶۷۵
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۸ - 17February 2017
به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، به دنبال عملیات تروریستی و انتحاری شب گذشته در ایالت سند پاکستان که ده‌ها کشته و مجروح بر جای گذاشت، «بهرام قاسمی» سخنگو و رئیس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه‌ای وزارت امور خارجه کشورمان، ضمن محکومیت شدید این‌گونه حملات بی‌رحمانه و وحشیانه، با دولت، ملت و تمامی بازماندگان قربانیان این جنایت هولناک ابراز همدردی کرد.

قاسمی خاطرنشان کرد: استفاده ابزاری از ترور و دهشت‌افکنی برای تأمین اغراض سیاسی، پلید‌ترین شیوه در سپهر سیاست است که منطقه و جهان را ناآرام، ناامن و بی‌ثبات کرده است. امروز وقت آن است که جهان و جهانیان بیش از گذشته به خود آیند و با اقدامات عملی و هماهنگ و بدور از استانداردهای دوگانه برای همیشه سایه شوم ترور و کشتار بی‌گناهان را از سر بشریت دور نماید. جهان باید بداند و به‌خاطر داشته باشد که جان تمامی انسان‌ها در همه نقاط جهان به یک میزان ارزشمند است.

سخنگوی وزارت امور خارجه با یادآوری مسئولیت همه کشورها و سازمان‌های بین‌المللی در این زمینه افزود: لازم است حرکتی گسترده و جهانی علیه ترور، خشونت و افراطی‌گری بر پا شود و همه دولت‌ها و ملت‌های صلح‌جو بدان بپیوندند.

منبع: ایکنا

نظر شما
پربیننده ها