چهارمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی-21/ هاشمی‌نژاد در گفت‌وگو با دفاع پرس:

«دو تابعیتی‌ها» مورد طمع سیستم‌های امنیتی خارج از کشور هستند

دبیر کل بنیاد هابیلیان گفت: افراد دو تابعیتی از گزینه‌های مورد طمع سیستم‌های امنیتی خارج از کشور هستند. البته ما نباید تصور کنیم که گروه منافقین این قدرت را دارند بلکه یک سیستم امنیتی است که از این ابزار در کشورهای غربی استفاده می‌کند.
کد خبر: ۲۲۷۶۲۰
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۴ - 16February 2017

«دو تابعیتی ها» مورد طمع سیستم های امنیتی خارج از کشور هستند«محمدجواد هاشمی نژاد» دبیر کل بنیاد هابیلیان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس اظهار داشت: منافقین امکانات فراوانی از سوی سیستم‌های امنیتی غرب در تمام جهات فراهم آورده‌اند که سابقه این کار در عراق نیز وجود داشته است، صدام همه امکانات لجستیکی، اطلاعاتی و سیستم‌های امنیتی رژیم بعث را در اختیار آنان قرار داد.

وی افزود: امکان نداشته که فعالیت‌های منافقین بدون خواست کشورهای غربی باشد. منافقین یک کار دراز مدتِ مجموعه‌ای و فرهنگی، تبلیغی، رسانه‌ای و البته تهدیدی در دستور کار قرار داده‌اند. این روش از قدیم و قبل از اینکه در ایران اعلام جنگ مسلحانه کنند، وجود داشته و به ترور شخصیت‌ها، جعل و دروغ و در بایکوت قرار دادن افراد پرداختند. لذا امروزه منافقین با هر گزینه و زمینه‌ای که وجود داشته باشد و بشود وی را از نظام جدا کرد، برخورد می‌کنند و تاسف برانگیز این است که دستشان در کشورهای غربی باز است.

هاشمی نژاد تصریح کرد: طی 35 سال گذشته که این ها از کشور فرار کرده اند، تمام اقدامات جنایتکارانه شان مشخص است که تحت یک حفاظ هستند. بیست سال پیش همزمان به 10 سفارتخانه کشورمان حمله کردند و هیچ تبعاتی برایشان در آن کشورها به وجود نیامده است پس نشان می دهد که آنان تحت حفاظی هستند.

وی تاکید کرد: افراد دو تابعیتی از گزینه های مورد طمع سیستم های امنیتی خارج از کشور هستند. البته ما نباید تصور کنیم که گروه منافقین این قدرت را دارند بلکه یک سیستم امنیتی است که از این ابزار در کشورهای اروپایی استفاده می کند.

دبیر کل بنیاد هابیلیان در پاسخ به این سوال که روی کار آمدن ترامپ در آمریکا چه تاثیر بر فعالیت های منافقین خواهد داشت، اظهار داشت: به نظرم هیچ اتفاق جدیدی نخواهد افتاد. اینگونه نیست که چون ترامپ آدمی تندرو است، فرصت جدیدی برای منافقین به وجود خواهد آمد. منافقین نه دستشان بازتر خواهد شد و نه دستشان کوتاه تر می شود. در زمان اوباما، رسانه های آمریکایی اعلام کردند که ترور دانشمندان هسته ای با همکاری منافقین و سیستم امنیتی رژیم صهیونیستی انجام شد. همچنین در آن زمان منافقین از لیست سازمان های تروریستی خارج شدند و در کنار کاخ سفید دفتر رسمی داشتند.

وی در رابطه با تلاش برخی در آمریکا برای قرار دادن نام سپاه در لیست سازمان های تروریستی عنوان کرد: یکی از ابزار و نیروهای قدرتمند جمهوری اسلامی که حافظ منافع ملت ایران می باشد، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است. سپاه خار چشم دشمنان است لذا آنان تلاش دارند به سپاه هجمه بیاورند و بعید می دانم که این کار اتفاق بیافتد چرا که تبعات بسیاری برای خودشان دارد.

انتهای پیام/211

نظر شما
پربیننده ها