تجدید میثاق فرماندهان و کارکنان سپاه محمد رسول‌الله (ص) با آرمان‌های امام خمینی (ره)

اعضای قرارگاه شهید فهمیده سپاه محمد رسول‌الله (ص) با آرمان‌های والای بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران تجدید میثاق کردند.
کد خبر: ۶۶۷۴۴۵
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۲ - 15May 2024

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ «حسن حسن‌زاده» فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ به همراه جمعی از کارکنان و اعضای قرارگاه شهید فهمیده به مناسبت سی و پنجمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) با حضور در حرم مطهر امام راحل با آرمان‌های والای بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و شهدا تجدید پیمان کردند.

شرکت‌کنندگان در این مراسم، با نثار تاج گل، قرائت فاتحه و ادای احترام به مقام شامخ معمار کبیر انقلاب اسلامی یاد و خاطره امام راحل را زنده نگه داشتند.

تجدید میثاق اعضای قرارگاه فهمیده سپاه محمد رسول الله با آرمان‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران

فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) در حاشیه این مراسم، با اشاره به وعده صادق امام خمینی (ره) برای سرنگونی رژیم غاصب صهیونیستی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شعار سی و پنجمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) امام «وعده صادق» نام‌گذاری شد؛ چون امام راحل وعده نابودی رژیم صهیونیستی را داده است.

سردار حسن‌زاده ادامه داد: امام خمینی (ره) بشارت این امر را داده است که رژیم صهیونیستی باید از صفحه روزگار محو شود و فلسطینی‌ها سرزمین خود را پس خواهند گرفت و در آنجا حکومت اسلامی برقرار خواهند کرد.

تجدید میثاق فرماندهان و کارکنان سپاه محمد رسول‌الله (ص) با آرمان‌های امام خمینی (ره)

وی سپس به آمادگی همه‌جانبه سپاه برای اجرای مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) اشاره و عنوان کرد: در تمام زمینه‌ها هماهنگی‌های لازم با ارگان‌ها، ادارات، هلال احمر، اورژانس، نیرو‌های امنیتی و تشکل‌های مردمی برای برپایی ایستگاه‌های خدمت‌رسانی  به عمل آمده است.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار