دبیر ستاد مرکزی سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) خبر داد؛

مسأله فلسطین محور اصلی سی و پنجمین بزرگداشت امام خمینی (ره)

انصاری در دیدار با وزیر امور خارجه ضمن اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر لزوم برگزاری شایسته مراسم بزرگداشت امام راحل، از برنامه‌ریزی برای محور قرار دادن مسأله فلسطین و مردم مظلوم غزه در آیین بزرگداشت امسال خبر داد.
کد خبر: ۶۶۷۱۷۰
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۳ - 14May 2024

/به گزارش گروه سیاسی دفاع‌پرس، «محمدعلی انصاری» دبیر ستاد مرکزی سی و پنجمین سالگرد ارتحال و بزرگداشت حضرت امام خمینی (ره) با «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه دیدار و گفت‌وگو کرد. 

انصاری ضمن اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر لزوم برگزاری شایسته مراسم بزرگداشت، از برنامه‌ریزی برای محور قرار دادن مسأله فلسطین و مردم مظلوم غزه در آیین بزرگداشت امسال خبر داد.

وزیر امور خارجه نیز با اشاره به اهمیت زنده نگهداشتن یاد و آرمان‌های بلند بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، بر ضرورت استفاده از این مناسبت به منظور تبیین مجدد اندیشه‌های ناب اسلامی و انقلابی امام راحل با توجه به تحولات اخیر غزه و منطقه تأکید کرد.

امیرعبداللهیان بر ضرورت و اهمیت همکاری و هماهنگی نزدیک کمیته ویژه تشکیل شده در وزارت امور خارجه به این منظور با ستاد مرکزی برنامه بزرگداشت امام راحل تاکید کرد.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار