جانشین فرمانده کل سپاه:

اقتدار جمهوری اسلامی در عملیات «وعده صادق» برای جهانیان نمایان شد

سردار «فدوی» با اشاره به عملیات «وعده صادق» گفت: با وجود سانسور رسانه‌های بزرگ حامی رژیم صهیونیستی، اقتدار جمهوری اسلامی ایران در عملیات وعده صادق برای جهانیان نمایان شد.
کد خبر: ۶۶۴۹۰۱
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۴ - 02May 2024

در عملیات وعده صادق اقتدار جمهوری اسلامی بر تمام جهان نمایان شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان کهگیلویه و بویراحمد، سردار دریادار «علی فدوی» جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اجلاسیه شهدای باشت که امروز (پنجشنبه) برگزار شد، با بیان حدیثی در خصوص مقام والای شهدا اظهار داشت: شهدا به بالاترین مقام نزد خداوند رسیدند و اجازه دارند در محضر خداوند برای همه ما شفاعت کنند.

سردار فدوی افرود: به برکت انقلاب اسلامی روندی که وجود دارد این است که در طول ۴۵ سال انقلاب اسلامی کل نظام تکالیف الهی که بندگان باید انجام دهند را انجام داده و خداوند هر لحضه بر وعده خود که عظمت، سربلندی و بزرگی است، اضافه می‌کند. 

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه هر اقدامی که علیه انقلاب اسلامی صورت می‌گیرد، منجر به شکست می‌شود، گفت: این شکست‌های دشمن به دلیل صبر، استقامت همه مردم است و باید با تمام توان رو به جلو حرکت کنیم تا مشکلات حل شود چرا که خداوند طرف حق است و وعده پیروزی نهایی را داده است.

وی اقتدار و موفقیت امروز کشور را در گسترش فرهنگ ایثار و شهادت دانست و عنوان کرد: یاد شهدا باید همواره گرامی داشته شود تا بنوانیم بهره کافی را ببریم و این پشتوانه بزرگی است.

سردار فدوی به اغتشاشات در ۱۴۰۱ اشاره کرد و بیان داشت: در این سال شاهد خباثت‌هایی از سوی دشمنان بودیم که با یاری خداوند و با درایت مردم فهیم ایران، با شکست مواجه شدند. 

این مسئول ادامه داد جنگ بین حق و باطل همیشگی است وشیطان با وسوسه انسان به دنبال این است که او را راحت نگذارد و به دنبال خود بکشاند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه از روز اول شروع جنگ در غزه آمریکا فرماندهی این جنگ را بر عهده داشت، گفت: اگر برخی از کشور‌ها رژیم کودک کش صهیونیستی را حمایت نمی‌کردند امروز شاهد این اقدامات شیطانی نبودیم.

سردار فدوی به عملیات بزرگ «وعده صادق» اشاره کرد و افزود: علی رغم سانسور رسانه‌های بزرگ حامی رژیم صهیونیستی، اقتدار جمهوری اسلامی ایران بر تمام جهان نمایان شد و اگر دوباره این نوع خباثت‌ها تکرار شود، اقدامی بزرگ‌تر انجام خواهیم داد.

وی به جمعیت استان کهگیلویه و بویراحمد در زمان جنگ تحمیلی اشاره کرد و یادآور شد: این استان با جمعیت کم در دوران دفاع مقدس ۲ هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، این یعنی مردم غیور این استان همیشه در میدان و پای کار هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار