برگزاری كرسی آزاد انديشی دانش آموزی در تفتان

جلسه کرسی آزاد اندیشی دانش آموزی با حضور فرماندار، و جمعی از مدیران شهرستان تفتان برگزار شد. 
کد خبر: ۶۶۴۸۶۴
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۸ - 02May 2024

برگزاری كرسی آزاد انديشی دانش آموزی در تفتانبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، جلسه کرسی آزاد اندیشی دانش آموزی با حضور فرماندار، و جمعی از مدیران شهرستان تفتان برگزار شد. 

«علیرضا شهنوازان» فرماندار تفتان در این جلسه گفت: خودباوری و اعتماد به جوانان را از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی برای جوانان بیان کرد و بر برنامه ریزی جهت مطالعه و افزایش سطح علمی جوانان تأکید کرد.

وی انقلاب اسلامی را حال مجاهدت و از جان گذشتگی جوانانی دانست که امام راحل در سال 1342 از آنان به عنوان سربازان خود در گهواره بیان کرد و افزود: همین سربازان انقلاب را به پیروزی رساندند و جنگ را مدیریت و فرماندهی کردند و این امانت را حالابه شما جوانان تحویل داده اند و ما بعنوان آینده سازان این مرز و بوم بیان کردند.

فرماندار تفتان ضمن تبریک روز معلم گفت پیامبر گرامی اسلام(ص) از خویش به عنوان  معلم یاد کرده است.

این مسئول تصریح  کرد: مردم منطقه یکی از متحد ترین و ولایی ترین مردم ساکن در شهرستان تفتان هستند، از معلمان این منطقه نیز توقع این مهم می رود که علاوه بر تمرکز برجنبه علمی دانش آموزان، به جنبه های تربیتی دانش آموزان نیز اهمیت ورزند؛ و از ان جایی که تبلیغات منفی در رسانه های معاند جذاب بوده، نقش تربیتی و تبلیغی معلمان در زمینه جهاد تبیین نیز باید پررنگ تر باشد. در این راستا نیز میتوان از ظرفیت فرهنگی و تربیتی بسیج وسپاه نیز استفاده کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها