مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق(ع):

فعالیت‌های حفظ آثار دفاع مقدس یک کار مقدس است

حجت الاسلام «هاشمی» با بیان اینکه فعالیت‌های حفظ آثار دفاع مقدس یک کار مقدس است گفت: علاقمندی وارادت به شهدا و دوران دفاع مقدس و انجام وظیفه در این حوزه وصف ناپذیر است.
کد خبر: ۶۶۴۸۴۳
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵ - 02May 2024

دوران دفاع مقدس یک دوره اصالت سازاستبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین «سید عبدالرضاهاشمی» مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر در دیدار با مدیر وکارکنان اداره کل حفظ آثار ونشر ارزش‌های دفاع مقدس این استان با گرامیداشت یاد و نام همه شهدا و تبریک روز معلم اظهار داشت: علاقمندی و ارادت به شهدا ودوران دفاع مقدس وانجام وظیفه در این حوزه وصف ناپذیر است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوشهر افزود: دوران دفاع مقدس یک دوره اصالت سازویک اقیانوس بی پایان است وحراست از دستاوردهای اجتماعی، شخصی و کاری آن می بایست با اهتمام ویژه صورت پذیرد.

حجت الاسلام هاشمی گفت: مدد و پشتیبانی شهدا در همه فعالیت ها وبرنامه های با لطف وعنایت آن بزرگوارن ادامه دارد که  اینها همه مرتبط با دفاع مقدس است واین ارزشها امروز بیش از گذشته وحتی فرا تر از مرزهای جمهوری اسلامی ارزش ساز شده است.

این مسئول تصریح کرد: در استان بوشهر شهید عزیزی مثل شهید «علیرضا ماهینی»وجود دارد که شهید«چمران» از او به عنوان مالک اشتر جنگ های نامنظم یاد می کند که به راستی باید در ابعاد معنوی وشخصیتی این شهدای بزرگ همواره جستجو کرد و از خصوصیات برجسته آنان به جوانان ونوجوانان منتقل کرد.

حجت الاسلام هاشمی با اشاره به سفر رهبر انقلاب به یادمان های شهدای جنوب کشور در سالهای گذشته بیان داشت: تا قبل از آخرین سفر مقام معظم رهبری به مناطق عملیاتی راهیان نور و بازدید ایشان از منطقه یادمانی نبرد شرق کارون (مارد) کمتر کسی نام این نقطه را شنیده بود. منطقه شرق کارون منطقهای سوق الجیشی بود که به دلیل حملات گسترده نیروهای عراق در این منطقه  و درگیریهایی که در این منطقه اتفاق افتاد به تشکیل جبههای جدید انجامید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها