آرشیو سایر اخبار

اخبار دفاعی امنیتی در هفته‌ای که گذشت

آمادگی «نیروی هوایی» و «نیروی پدافند هوایی» برای مقابله با تهدیدات، تدوین دستورالعمل کاهش تهدیدات درون‌زا، و تعمیر هواپیما‌های مسافربری برخی کشورها به دست متخصصان ایرانی از جمله اخبار مهم دفاعی امنیتی در هفته گذشته است.

مردم مولفه اصلی قدرت جمهوری اسلامی هستند

سردار شریف با اشاره به اینکه انقلاب ما بر سه پایه محکم بنیان‌های فرهنگی ملهم از قرآن و تعالیم پیامبر (ص)، رهبری حکیمانه امامین انقلاب و سرمایه همیشگی ما یعنی مردم بنا شده است، گفت: مردم مولفه اصلی قدرت جمهوری اسلامی هستند.

حزب‌الله برای اولین بار از پهپاد مسلح به موشک «اس ۵» علیه اسرائیل استفاده کرد

رسانه‌های رژیم صهیونیستی امروز پنجشنبه گزارش دادند که برای اولین بار حزب الله از یک پهپاد مسلح به موشک هوا به زمین از نوع «اس ۵» علیه مواضع این رژیم در منطقه المطله در شمال فلسطین اشغالی استفاده کرد.

حمله اسرائیل به رفح با طرح آمریکا بود/ آمریکایی‌ها شریک نسل‌کشی در غزه هستند

سید «عبدالملک الحوثی» با اشاره به همدستی آمریکا در نسل کشی ملت فلسطین و محاصره نوار غزه و بستن گذرگاه رفح در جنوب این منطقه گفت: این آمریکایی ها بودند که طرح حمله به گذرگاه رفح و اشغال آن را به رژٰیم اسرائیل دادند.

پیشکسوتان دفاع مقدس در عرصه جهاد تبیین نقش آفرینی کنند

سردار «اشتری» با اشاره به اهمیت بیان دست آورد‌های انقلاب اسلامی، گفت: دشمنان درصدد ناامید کردن کردن و سانسور دست آورد‌های ارزشمند انقلاب اسلامی هستند و پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت باید با حضور سازنده در عرصه جهاد تبیین، نقش آفرینی حداکثری کنند.

حیرت دنیا از «ناگهان سربازشدنِ ایرانیان»

سرهنگی با بیان اینکه افسران عراقی می‌گفتند که همه محاسبه ما برای حمله به ایران درست بود؛ ولی اصلا فکرش را هم نمی‌کردیم که مردم ایران اینگونه به میدان جنگ بیایند، گفت: دنیا روی «ناگهان سرباز شدنِ» ما حساب نکرده بود.

تصاویر/ بازدید معاون هماهنگ‌کننده و رئیس بازرسی بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران

همزمان با دور دوم سفر حجت الاسلام «رئیسی» به مازندران، «علی‌اصغر جعفری» معاون هماهنگ‌کننده و امور استان‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و سردار سرتیپ دوم پاسدار «سیدحسین ستوده» رئیس بازرسی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس امروز از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان بازدید کردند.

نتانیاهو در رفح هم به چیزی جز شکست نمی‌رسد

رئیس فراکسیون حزب‌الله در پارلمان لبنان با تأکید بر اینکه نتانیاهو در رفح هم به هیچ چیز نمی‌رسد و صهیونیست‌ها در همه اهداف خود در غزه شکست خورده‌اند، گفت: نابودی رژیم صهیونیستی بسیار نزدیک است.
1 صفحه
پربیننده ها