آرشیو سایر اخبار

گفت‌وگوی تلفنی علی باقری با وزیر امور خارجه عربستان درباره مراسم حج و تحولات غزه

علی باقری در گفت‌وگوی تلفنی با فیصل بن فرحان وزیر امور خارجه عربستان سعودی، از پیام‌های تسلی بخش مقامات عالی عربستان سعودی به ویژه تماس تلفنی ولیعهد این کشور با مخبر و حضور دو هیات عالی رتبه از عربستان سعودی در آیین بزرگداشت رئیس جمهور و وزیر امور خارجه شهید کشورمان تشکر کرد.

شکستن فضای تحریم دستاورد مهم شهیدان آیت‌الله رئیسی و امیرعبداللهیان بود

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم شکستن فضای تحریم در پرتو ارتباط هرچه بیشتر با دیگر کشور‌ها را از دستاورد‌های مهم شهید رئیسی و شهید امیرعبداللهیان یاد کرد و گفت: همدلی و همراهی داخلی و خارجی در تسلیت شهادت شهدای خدمت نشان از شخصیت بزرگ شهید امیرعبداللهیان و دیگر شهدا بود.

توجه به منابع اخبار منتشر شده علیه ایران، کذب بودن آنها را روشن می‌کند

سفارت جمهوری اسلامی ایران در سوئد در بیانیه‌ای گفت: از رسانه‌های سوِئد این انتظار هست که به ادعا‌ها و گزارش‌های منتشر شده توسط رژیم «اسرائیل» به هیچ وجه اعتماد نکنند و از ظرفیت خود برای متوقف کردن جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین استفاده کنند.

مقاومت فلسطین رژیم صهیونیستی را منزوی کرد

سرپرست وزارت امور خارجه گفت: در طول چند ماه گذشته که جنگ غزه ادامه داشته، نفس ادامه این جنگ نشانه پیروزی مردم فلسطین است در طول این مدت صهیونیست‌ها هیچ هدف نظامی را نتوانستند منهدم کنند چرا که هدف نظامی در غزه وجود ندارد.
1 صفحه
پربیننده ها