پیام تسلیت مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس قم در پی شهادت آیت الله رییسی

حجت الاسلام «لقمانپور» در پی سانحه تاسف بار سقوط بالگرد و شهادت آیت الله رییسی و هیات همراه، پیام تسلیتی صادر کرد.
کد خبر: ۶۶۸۴۶۵
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۸ - 20May 2024

پیام تسلیت مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قم به مناسبت شهادت آیت الله رییسیبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، حجت الاسلام «علی لقمانپور» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم در پی سانحه تاسف بار سقوط بالگرد و شهادت ریاست جمهوری پیام تسلیتی صادر کرد.

در این پیام آمده است: 

بسم رب الشهداء و الصدیقین

«الذین اذا اصابتهم مصیبة قالوا انالله و اناالیه راجعون»

ضایعه دلخراش سقوط بالگرد و شهادت مظلومانه رئیس جمهور خدوم، وزیر امور خارجه، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، استاندار و همراهانشان، مایه تأثر و تالم قلبی ملت عزیز ایران شد.

شهید آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی با کسب فیض از محضر علما در اوج صفای باطن، تواضع و شوق خدمتگزاری به مردم، تمام توان خود را در راه آبادانی ایران اسلامی به کار گرفت و با وجود طعن ها، صحنه خدمت را ترک نکرد.

ایشان که با تبعیت از ولایت، درصدد احیای فرهنگ ایثار و شهادت بود، ریاست جمهوری خویش را در روز میلاد امام رضا علیه السلام آغاز و در همین روز عزیز مسئولیت خویش را به عنوان خادم الرضا و رئیس‌جمهور هشتم ایران واگذار نمود.

جمهوری اسلامی ایران از ابتدای حیات خود با دشواری‌های فراوانی روبرو بوده است و از تمام آنها با سلامت عبور کرده و ان شاالله تعالی باز هم به حرکت نورآفرین خود ادامه خواهد داد؛ حرمت در مسیر وجود پربرکت رهبر فرزانه انقلاب، حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای باعث ثبات کشور است.

ضمن عرض تسلیت به بازماندگان و طلب صبر برای آنها، آمرزش و هم‌نشینی این شهیدان را با اولیاء الهی از خداوند متعال خواستارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار