آرشیو سایر اخبار

نباید فضای جامعه را با تخریب و تهمت آلوده کرد

مرجع تقلید شیعیان، حفظ انقلاب اسلامی را از اوجب واجبات و تضعیف آن را حرام دانست و گفت: هرگونه اشکال باید در مسیر صحیح اصلاح گردد که مهمترین آن صندوق رأی و انتخاب فرد اصلح است؛‌ امروز وحدت یک اصل است و نباید فضای جامعه را با تخریب و تهمت و دروغ آلوده نمود.

برگزاری هشت همایش فرهنگی در سرزمین وحی

معاون فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری با تشریح برنامه های فرهنگی حج تمتع ۱۴۰۳ گفت: این برنامه‌ها از ماه‌ها پیش از اعزام زائران به سرزمین وحی تدبیر و آغاز شده است و با حضور آنان در مدینه منوره و مکه مکرمه به‌طور ویژه ادامه دارد.

«وحدت اسلامی» و «بیداری اسلامی»؛ دو میراث گرانسنگ امام خمینی (ره) برای جهان اسلام

دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری به مناسبت سی و پنجمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی «قدس سره» و قیام ۱۵ خرداد ۴۲، در بیانیه‌ای «وحدت اسلامی»، «بیداری اسلامی» را دو میراث گرانسنگ امام خمینی (ره) برای جهان اسلام دانست.

احضار سفیر چین در تهران به وزارت امور خارجه

سفیر چین در تهران توسط دستیار وزیر و مدیرکل خلیج فارس وزارت امور خارجه احضار و مراتب اعتراض دولت جمهوری اسلامی ایران درخصوص تکرار حمایت دولت چین از ادعا‌های بی‌اساس مندرج در بند ۲۶ بیانیه پایانی نشست مشترک جمهوری خلق چین و امارات متحده عربی ابلاغ شد.

کاردار سوئد به وزارت خارجه احضار شد

در پی انتشار اتهامات بی اساس و مغرضانه از سوی یک مقام سوئدی علیه جمهوری اسلامی ایران، کاردار موقت سفارت سوئد در تهران، عصر روز شنبه توسط‌ دستیار اداره کل غرب اروپا به وزارت امور خارجه احضار شد.
1 صفحه
پربیننده ها